בنیاے בوᓆـلویے

اوخ پام

۳ ۵

😢😢

امروز یعنی اومدم ک به مامانم کمک کنم لباسا رو پهن کنه روی بند

همین که دومین لباس رو اومدم پهن کنم پام رفت توی کنتور آب همچین با پا رفتم توی کنتور که ناخنم شکسته ساقه پام هم درد گرفته

این از عاقبت کار کردنِ من🙁🤕


fafa 4026
۲۶ تیر ۰۹:۵۶
مادر بزرگم همیشه میگه کار دختر نکردنش بهتره:))
ایشالله زود خوب میشی
پاسخ :
عخی چ مادربزرگ خوبی:)
مرسی عزیزم
mr pic
۲۵ تیر ۲۱:۰۰
پس نتیجه میگیریم تو هیچوقت نباید کار کنی
پاسخ :
نتیجه ی خوبی گرفتی ولی کارا خونه ی خودمو کی بکنه عایا :/
Va hid
۲۵ تیر ۱۸:۵۸
چقدر هم بد!
پاسخ :
اره خهلی بد:( 
سکوت عشق
۲۵ تیر ۱۷:۵۶
کار نکرده ای دیگه خخخخخخ
پاسخ :
خخخخ  خب من فک میکردم مثه همیشه در کنتورو گذاشتن ولی ..  
:(
nily ..
۲۵ تیر ۱۷:۴۴
ای بابا! :|

خوب شی زود! -_-
پاسخ :
با تشکر:|
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
وب نفس و مریم ❤💜
تگ ها
آخرین نظرات
آخرین مطالب
پیام های کوتاه
پر بیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان