בنیاے בوᓆـلویے

به به خودم ک عاشق طراحیم شدم :)

۶ ۱۲

الف. ساقی
۱۷ مرداد ۱۴:۰۰
سه بعدی شده...
انگار از صفحه زده بیرون...
خیلی زیباست...
پاسخ :
خیلی ممنون:)
الاهه :}
۱۶ مرداد ۱۸:۵۲
مام عاشخ شدیم:(
پاسخ :
عاشقیتون مبارک خخخ
Mr. Beautiful Mind
۰۶ مرداد ۱۳:۱۸
فوق العاده هست
ایول به تو
منم ی زمانی عاشق نقاشی بودم :)
دوست داشتی کاریکاتورهای من رو ببین
http://theonlygod.persianblog.ir/page/caricapouriya
پاسخ :
ممنون
چشم حتما میبینمشون:)
ساحل :)
۰۵ مرداد ۱۸:۲۹

وای نااااااازی


من فوق فوقش باب اسفنجیو میکشم کل روزو ذوق مرگم


تو هنرمندی بخدا

پاسخ :
وااای عزیزم ممنون تو هم تلاش کنی بهتر میشه طراحیت ولی از ذوق مرگی رد ندی ها خخخ
😊 😍 زهـღـرا 😍 😊
۰۵ مرداد ۱۸:۱۶
اوه خدا عالیه ب منم یاد بدههههههه
پاسخ :
:)
کار خاصی نیست یکم دقت کنی میتونی طراحیش کنی :)
ϻιss мσнαммα∂ι
۰۵ مرداد ۱۶:۲۲
سلام دوست عزیز وب زیبایی دارید با افتخار دنبال شدید لطفا وبلاگ منم دنبال کنید
nily ..
۰۵ مرداد ۰۲:۱۴
ایول بابا! :)
پاسخ :
فدات :)
mm ka
۰۴ مرداد ۲۲:۳۱
خیلی قشنگه :)
پاسخ :
ممنون :)
خرگوشک :)
۰۴ مرداد ۲۲:۱۰
وااای چه قشنگ
پاسخ :
وااای مرسی :)))
FaTeMeH ـــ
۰۴ مرداد ۲۱:۵۶
چه خوشگل!!
پاسخ :
ممنوون :))
Va hid
۰۴ مرداد ۲۱:۵۵
نقاشیتون خیلی خوبه!
پاسخ :
تشکرمندم :)
Aramam .F
۰۴ مرداد ۲۱:۵۵
آفرین خانوم هنرمند:)
پاسخ :
:) 
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
وب نفس و مریم ❤💜
تگ ها
آخرین نظرات
آخرین مطالب
پیام های کوتاه
پر بیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان