בنیاے בوᓆـلویے

گنجیشکک :/ همراه با عکس ضمیمه :)

۳ ۵

پسرداییه گرام یه گنجیشک نوزاد(خخخ ) از توی حیاتشون گرفته بود اوردش خونه ی ما من گرفتمش از دستم فرار برقرار ساخت رفت زیر ماشین لباس شویی بعدشم در یه عملیات ک فکر میکرد باهوشانس رفت زیر کابینت بغلیش

ما هم با هزار تا زحمت و گفتن عزیزم بیا بیرون اوردیمش بیرون منم از پنجره با نهایت احترامی ک براش قائل بودم شوتش کردم بیرون  :/

+چرا زیر کابینت انقد چثیف بود و نمیدونم :||

(عخی چ مظلومانه نگاه کرده )

mm ka
۰۴ مرداد ۱۶:۲۰
چقدر ترسیده گنجیشک کوچولو
پاسخ :
اره منم خیلی ترسیده بودم اینم مد نظر داشته باش ها :|
Va hid
۰۴ مرداد ۱۳:۱۸
بله دیدم!
 آری در  کنج  تنهایی  خفته است !
آری او بسی بی پناه است !!!
و چرا صیاد این چنین بی رحم گشته است !!!

پاسخ :
نه خیرم بی رحم نبودم باید بگم بهت ک با نهایت دوست داشتنی ک داشتمش شوتش کردم بیرون :///
آری من نیز بسی نگرانش بودم که اون زیر از دنیا نرود  -_-
Aramam .F
۰۴ مرداد ۱۳:۰۹
آخی الهی:)
پاسخ :
:)
Va hid
۰۴ مرداد ۱۲:۵۱
دنیای شما خیلی کودکانه است و زیبا !!!
پاسخ :
عکس جوجو رو دیدی؟ :)
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
وب نفس و مریم ❤💜
تگ ها
آخرین نظرات
آخرین مطالب
پیام های کوتاه
پر بیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان