בنیاے בوᓆـلویے

:/ن د وس ت

۹ ۱۶

اصلا ندوستمش اینوووو 🤐

با حالی ک چندان مساعد نیست

ممدووووو :)

Maryam mariyana
۲۲ مرداد ۲۳:۳۴
سلام 
اتفاقأ اینکه از پایینی خوشگل تره :-)))

پاسخ :
سلام خب من ندوستم :/
♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
۲۰ مرداد ۱۸:۳۱
آقا ما یچی گفتیم
شما چرا باور کردی؟
من نهایتا میتونم یه قلقلی بکشم بعد با دو سه تا خط بگم این فلانیه :|
پاسخ :
اسم قابل تغییر نیست میدونی که :)))
مهندس رضا عباسی
۲۰ مرداد ۱۶:۵۳
سلام
وبتون عالیه
بیا همدیگر رو دنبال نماییم
ممنون
پاسخ :
دنبال شدید 
♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
۱۹ مرداد ۱۸:۳۵
اون امضاتو بپاک ببنویس ممد :)))))))
پاسخ :
چشوم :)
♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
۱۸ مرداد ۲۰:۱۳
واقعا ندوس؟
پاسخ :
واقعانی میگم :|
Aramam .F
۱۸ مرداد ۱۴:۴۸
کلا خوب میکشی...
اینم که خوبه:)
پاسخ :
کلا مرسی عزیزم :))
مریــــ ـــــم
۱۸ مرداد ۱۲:۳۷
خیلیییی خوبه که
خودت کشیدی؟؟
پاسخ :
:)) بله عزیزم خودم کشیدمش :)
nily ..
۱۸ مرداد ۰۰:۳۵
قشنگ شده که! D:

مخصوصا چشاش! :)
پاسخ :
اوووپس خخخ 
چرا هرچی میبینمش ندوستمش خخخ
اسمان ***
۱۷ مرداد ۲۳:۴۸
خوبه که...باید هنر دست خودمو برات بفرسم تا به این بیچاره نگی ن دوست
پاسخ :
خخخ بفرست ببینم :)
Alireza z.i
۱۷ مرداد ۲۳:۴۱
ندوست ! خخخخخخخخخخخخخ
عجب عنوانی.خنده داره (یکم)


به قول پایین صفحه امتحان :
موفق و پیروز باشید !
پاسخ :
خنده داره :/ برا من ک غم انگیزه خخخ
مرسی :)

علیـ ــر ضــا
۱۷ مرداد ۲۳:۲۳
خوبه که کی نوبت من میشه 😂😂 

پاسخ :
نوبته چی ؟؟ هوم
بفرست میکشم اگه منظورت اینه خخخ
حسنا مـ
۱۷ مرداد ۲۰:۵۷
میدونم با عنوانت یکم مزاح میکنی خخخ
عالیه
پاسخ :
ن جدی گفتم :////
مرسی :)
Va hid
۱۷ مرداد ۲۰:۵۰
صادقانه خیلی  زیبا نقاشی کردید!!!!لایک!!!
پاسخ :
:)) 
قلب ِ رو فشردی یعنی :) خخخ
حوا ...
۱۷ مرداد ۲۰:۳۹
خیلی عالی شده که :)
پاسخ :
اووو ممنون :)
♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
۱۷ مرداد ۲۰:۳۹
خیلی قشنگه که *______*
پاسخ :
واقعانی ؟ :|
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
وب نفس و مریم ❤💜
تگ ها
آخرین نظرات
آخرین مطالب
پیام های کوتاه
پر بیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان