בنیاے בوᓆـلویے

چیلیک چیلیک :)

۱۰ ۱۶

                                     #روز ِ عکاس 

رو به کسایی که #یهویی و #یواشکی از کسی که دوستش دارن عکس          

                              میگیرن رو تبریک میگم🤗

هیچی به اندازه این عکسای بی هوا خوووب نیست  ❤️😍😍

**miss _ golden**
۳۱ مرداد ۲۳:۲۹
رسی دنبال کردی😃
دنبالی...
**miss _ golden**
۳۱ مرداد ۱۹:۵۴
سلام از وبت دیدن کردم😃
بسی زیبا بود
میشه به وب منم سرکی بزنی شاید خوشت اومد و دنبال کردیم همو😃😇
آرام :)
۳۱ مرداد ۱۲:۳۸
روز عکاس مبارک باشه با تاخیر 😍
پاسخ :
با تاخیر پذیراییم:)
خرگوشک :)
۲۹ مرداد ۱۲:۵۲
زیاد این کارو نکردم @_@
ولی خیلی جالب بود خیلی قشنگ میشه ^_^
پاسخ :
اره خیلی دوسشون دارم:)
مریــــ ـــــم
۲۹ مرداد ۱۲:۱۸
کلا هیشکی از ما عکس نمیگیره
:|
پاسخ :
خودت بگیر :)))
علیـ ــر ضــا
۲۸ مرداد ۲۳:۴۹
روز همه چیز داریم فقط جز پسر 😐😐😐 
اسید لوطفن 
پاسخ :
اسید مسید داریم بدم خدمتتون:)
الکی مثلا امروز روزه پسره روزتون مبارک😄😄😑
.. محمد ..
۲۸ مرداد ۱۸:۲۸
خیلیی سخته!
پاسخ :
🤔🤔
mm ka
۲۸ مرداد ۱۷:۳۱
تبرییییک :)
پاسخ :
:)))
♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
۲۸ مرداد ۱۶:۱۲
یهویی از کسی که دوسش داری بتونی عکس بگیری خیلی هنره :)
پاسخ :
عاره :)
اسمان ***
۲۸ مرداد ۱۵:۲۵
نه من عکاسیم خوبه 
نه کسی رو دوس دارم که بخوام عکس یهویی ازش بگیرم ...خخ
درکل روزشون وروزت مبارک....
پاسخ :
خخخ :)
nily ..
۲۸ مرداد ۱۴:۲۱
عکسِ خودته؟! D:

روزشون مبارک! :)
پاسخ :
خخ ن من عکسامو ظاهر نمیکنم :) البته خیلی دوس دارم اینکارو بکنم :)
مبارک:)
Alireza z.i
۲۸ مرداد ۱۳:۵۴
تبریک به خودم !
:)
پاسخ :
:))
حسنا مـ
۲۸ مرداد ۱۳:۲۷
:)
خیلیم عالی
تبریک بهشون 
پاسخ :
:))))
حسنا مـ
۲۸ مرداد ۱۳:۲۷
:)
خیلیم عالی
تبریک بهشون 
Va hid
۲۸ مرداد ۱۳:۰۲
تبریک به شما!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ :
:) 😄
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
وب نفس و مریم ❤💜
تگ ها
آخرین نظرات
آخرین مطالب
پیام های کوتاه
پر بیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان