בنیاے בوᓆـلویے

بقیش با شما

۴ ۱۷

واسه من مهم نیست که ......

*a. a*
۲۸ آبان ۲۰:۴۶
واسه من مهم نیس که...
بقیه چی میگن...من عاشقشم!
پاسخ :
مررسی واقعا این پست مالِ خیلی وقت پیشه الان نظر گذاشتی :)
واقعا ممنون:)
دریا _ گاه نوشته های من
۲۸ شهریور ۲۲:۲۰
پست جالبیه
اینکه دیگران پشت سرم چی میگن دیگه برام مهم نیست قبلاها مهم بود 
پاسخ :
میفهمم :)
♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
۲۸ شهریور ۲۱:۰۱
چی پیش میاد چی نمیاد
پاسخ :
^_^
بیوکده biokade
۲۸ شهریور ۰۲:۱۷
چی میگن پشت سرم🙂
پاسخ :
:)
علیـ ــر ضــا
۲۷ شهریور ۱۴:۴۳
که علیرضا کامنت می‌ذاره 😂😂😂😂😂
پاسخ :
خخخخ
mm ka
۲۷ شهریور ۱۱:۱۴
واسه من مهم نیست که برای رسیدن به اهداف زندگیم خسته بشم .
پاسخ :
خوبه:)
Unknown 96
۲۶ شهریور ۲۱:۳۴
واسه من مهم نیست که دیگران قدر خوبی رو نمیدونند و زود فراموش میکنند !!
شما باور نکن خیلیم واسم مهمه :)))
کلا همه چی مهمه 
فقط حرف دیگران مهم نیست مهم اونه آدم خودش چی میخواد و چیکار میکنه ^_^ 
پاسخ :
:)
خرگوشک :|)
۲۶ شهریور ۱۷:۰۹
واسه من مهم نیست که ...
واقعا الان هیچی ب ذهنم نمیاد :(/
پاسخ :
خخخ 
Maryam mariyana
۲۶ شهریور ۱۴:۰۱
سلام 
واسه من مهم نیست که دیگران درباره من چی فکر می کنند 
پاسخ :
:)
Hossein MK
۲۶ شهریور ۱۳:۳۰
اصن زندگیه منو نمیشه توصیف کرد خوب و بدشو :)
کلا یه جوریه
پاسخ :
خداکنه خوب باشه وبشه :)
Hossein MK
۲۶ شهریور ۱۳:۱۷
که زندگی اینجوریه ...
پاسخ :
که خوبه یا بده یا متعادله :|
انار کـــ:)ــــ
۲۶ شهریور ۱۳:۰۷

واسه من مهم نیست که یه سر به وبلاگم نمیزنی
واسه من مهم نیست که من اینهمه گشتم دوستای قدیمیمو پیدا کردم ولی هیچکدوم نبودن:)
پاسخ :
عه وا ببشید سر میزنم :)
منم دوستای قدیممو گشتم پیدا نکردم ولی  :)
یاسین . میم
۲۶ شهریور ۱۳:۰۳
واسه من مهم نیست که چرا هیچی برای هیچ‌کس مهم نیست :))
پاسخ :
هیچی با هیچکس مهم نیست..برای خودت چی؟ 
Va hid
۲۶ شهریور ۱۲:۴۸
واسه من مهم نیست که ......


این همه انتظار رو تحمل کنم!!!
پاسخ :
بهله 
حوا ...
۲۶ شهریور ۱۲:۴۶
دیگران راجع به من چه فکری میکنند. مهم اینه که من واقعاً چطور آدمی هستم!

این رو همیشه به خودم میگم. :)
پاسخ :
خیلی هم خوب :)
گنجشک باران زده
۲۶ شهریور ۱۲:۴۴
واسه من مهم نیست که خیلی ها خیلی خرن و عقل ندارن:/
پاسخ :
:|
مریــــ ـــــم
۲۶ شهریور ۱۲:۴۲
قهر بعضی ادما که از سر خودخواهیه
:|
پاسخ :
هوم 
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
وب نفس و مریم ❤💜
تگ ها
آخرین نظرات
آخرین مطالب
پیام های کوتاه
پر بیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان