בنیاے בوᓆـلویے

^_^ یادش بخیر

۷ ۱۳



... S҉A҉H҉A҉R҉
۱۹ مهر ۱۷:۱۵
وااااااااااای:))

فقط اونجاش ک میگفت مادرخانومی من غشششش میکردم:))
پاسخ :
:))))
فرزند انقلاب
۱۹ مهر ۰۷:۵۲
من با خاطرات زندگی میکنم...
من یک دهه شصتیم...
پاسخ :
:)
من یک دهه هفتادی ام :)
علیـ ــر ضــا
۱۸ مهر ۰۹:۰۵
:) 
هعییی 
باش بزور طلبت میدم 
پاسخ :
طلب زور زورانه نخواهم :) خخخخ
علیـ ــر ضــا
۱۷ مهر ۲۲:۲۷
😂😂😂 
کی گفته هر عکسی منم 😣 
یدونه طلبت
پاسخ :
خخخخ نمیدونم والا اون پس کی بود کشیدمش :/
طلب نخواهیم خخخخ :)
علیـ ــر ضــا
۱۷ مهر ۱۰:۰۱
آره خیلی خععععیلی
پاسخ :
ن بابا من ک دیدمت پیر نبودی زیاد خخخخخ
حصار آسمان
۱۷ مهر ۰۹:۵۸
آره همون اردکی که توی قصر زندگی میکرد
پاسخ :
اها اره اونم جالب بود:)
حصار آسمان
۱۷ مهر ۰۹:۰۳
خخخخ
آره واقعا یادش بخیر
چه دورانی داشتیم
ولی من بیشتر دلم واسه ارباب داک بزرگ تنگ شده :))
پاسخ :
اره :))
همون اردکه؟ 
Va hid
۱۶ مهر ۲۲:۲۷
واقعا هم یادش بخیر!!!

چقدر دلنشین بود!!

سپاس!!
پاسخ :
بهله 
خواهش مندم :))
DeL Nevis
۱۶ مهر ۱۷:۱۲
نچ نچ الکی الکی نوستالژی دار شدیما :/
پاسخ :
یعنی چی ؟؟
علیـ ــر ضــا
۱۶ مهر ۱۵:۴۵
زی زی گولو 😊 
هعییی چقدر پیر شدم 😐
پاسخ :
خخخخ پیرمرد شدی رفت :)
Unknown 96
۱۶ مهر ۱۴:۵۴
خخ من شاید یه قسمتش و دیده بودم ولی اسمش زیاد شنیده بودم و پازلشو داشتم :))
پاسخ :
اره بستنی هاش هم اومده بود همون سال ها:)
Hossein MK
۱۶ مهر ۱۲:۳۱
ندیدم این برنامه رو ...
ولی بهش میاد جالب و خنده دار باشه
پاسخ :
اره باحال بود :)
*** سمن ***
۱۶ مهر ۱۰:۵۳
خیلی بامزس زیزیگولو😍😂
پاسخ :
خخخ اره :)
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
وب نفس و مریم ❤💜
تگ ها
آخرین نظرات
آخرین مطالب
پیام های کوتاه
پر بیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان