בنیاے בوᓆـلویے

نمیدونم خوب شده یا نه 🤔

۷ ۱۴

هوووم ♡

ضــِــد !!
۲۹ آذر ۱۹:۰۷
دماغش یه جوریه
پاسخ :
اهوم :)
واران ...
۰۱ آذر ۱۷:۴۴
خیلی خوووب شده ^__^
آفرین 👏👏

پاسخ :
خهلی ممنونم که :)))
Va hid
۲۹ آبان ۲۳:۴۳
خیلی خوبه!!

ببخشید دیر سر زدم گرفتارم!

دلت شاد!
پاسخ :
خیلی ممنون اقا وحید:)
اشکال نداره :) از وبلاگ نری ها ^_^
همچنین دلِ شما :))
آشنای غریب
۲۸ آبان ۲۲:۳۹
قشنگه 
من اگه بخوام یه دو درصد از اینو نمیتونم بکشم

ولی قیافش انگار ساعت 7 صبح ناغافل مهمون اومده خونش و از خواب بیدارش کرده :))

شوخی کردم ها گفتم من خودم اصلا بلد نیستم یه وقت بهتون بر نخوره ؟
پاسخ :
مرسی  :)
خخخخخ خب احتمالا همچین اتفاقی براش افتاده :)
ن واسه چی بربخوره ؟؟؟چیز بدی نگفتید که :)
علیـ ــر ضــا
۲۸ آبان ۲۰:۵۱
خوبه 
پاسخ :
ممنون :)))
Aramam .F
۲۸ آبان ۱۵:۴۱
قبلیه بهتر بود ولی اینم خوبه:)
پاسخ :
اهوم خودمم قبلیه رو بیشتر میدوست :)
ممنون :)
حوا ...
۲۸ آبان ۱۴:۵۲
قشنگه :)
پاسخ :
مرسی :))
Ritalin 10mg
۲۸ آبان ۱۳:۲۸
اره یکم سایه هاش..
چشماش فوق العاده شده :)
طبیعی ..
من الان کوبیسم میکشم؛
دوست دارم چهره بکشم ولی قبلا با زغال میکشیدم :)
پاسخ :
اهوم‌:)
مرسی عزیزم :)
چه جالب منم دوس دارم :)
من با زغال کار نکردم تا حالا :)
منصوره 🌹🌹🌹
۲۸ آبان ۱۳:۲۴
خیلی خوبه که ایتقدر نقاشی کردن رو دوست داری :)))
یکم از این ذوقت و هنرت رو به منم بده 😭
پاسخ :
اهوم خهلی دوس دارم :))
مطمعنم تو هم ذوق وهنر داری فقط هنوز سمتشون نرفتی :)
تلاش کن یه طرح ساده بکشی :)
منتظرما😊😊😉
Ritalin 10mg
۲۸ آبان ۱۳:۲۰
نفس :)
خوبه میدونی ؟ تازه از خواب بیدار شده
^.^
پاسخ :
:)
میدونی هم دوسش دارم این نقاشیمو هم نه چون واسش وقت گذاشتم دوسش دارم ولی چون سایه هاش یکم بد شده ندوستمش خخخ
اینطور بنظر میرسه؟ :)
Hossein mk
۲۸ آبان ۱۳:۰۷
والا نقاش نیستم که نظر حرفه ای بدم ولی  مطمئنم براش زیاد زحمت کشیدید
قشنگ شده احسنت
خسته نباشید
پاسخ :
بله منم نظر حرفه ایی نمیخوام چون درحد حرفه ایی نقاشی نمیکنم :)
خیلی ممنون :))
سلامت باشی :)))
ته تغاری زمستـون❄ ...
۲۸ آبان ۱۳:۰۷
عزیزززم
خیلیم خوبه:)))

آفرین😚
پاسخ :
فدات :)
مرسی عزیزم :*
ناشناس آبی
۲۸ آبان ۱۳:۰۶
ترسیدم !!!

قشنگه شده !
پاسخ :
خخخ ترسیدید
 ممنون :)
Unknown 96
۲۸ آبان ۱۳:۰۳
خوب شده
پاسخ :
:) 
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
وب نفس و مریم ❤💜
تگ ها
آخرین نظرات
آخرین مطالب
پیام های کوتاه
پر بیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان