בنیاے בوᓆـلویے

دوستای بیانیم :)

۱۴ ۱۰

بچه ها یه صفحه اضافه کردم به اسم خواننده های وب لطفا سر بزنید :)

پریسا سادات ..
۰۶ تیر ۱۹:۲۵

زندگی را ورق بزن...


هر فصلش را خوب بخوان...


با بهار برقص...


با تابستان بچرخ...


در پاییزش عاشقانه قدم بزن...


با زمستانش بنشین و 
چایت را به سلامتی نفس کشیدنت بنوش...


زندگی را باید زندگی کرد، آنطور که دلت می گوید.

مبادا زندگی را دست نخورده برای مرگ بگذاری!

پاسخ :
چقد اخرش زیبا بود
مرسی عزیزم حاله خوبی بهم داد :)))
هاتف ..
۱۱ ارديبهشت ۱۵:۳۹
بهش میگن فید آر اس اس خوان
پاسخ :
اها:)
Engineer Sarmadi
۱۰ بهمن ۰۰:۴۳
خودت را دریغ نکن، شاید روزی حسرت لحظه های خوبمان را بخوریم!
پاسخ :
:)
Engineer Sarmadi
۲۷ دی ۱۲:۵۶
آنچنان جای گرفتی
تو به چشم و دلِ من

که به خوبانِ دو عالم
نظری نیست مرا ...
پاسخ :
چ زیبا :))
علی رضا آهنی
۰۳ دی ۱۲:۵۴
من شمارا دنبال کردم شما نیز مرا دنبال کنید.
پاسخ :
ممنونم 
چشم :))
محسن رحمانی
۳۰ آبان ۲۰:۰۹
چشم.
پاسخ :
مرسیتم که :)
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
وب نفس و مریم ❤💜
تگ ها
آخرین نظرات
آخرین مطالب
پیام های کوتاه
پر بیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان