בنیاے בوᓆـلویے

طراحی :)

۹ ۳۱

OVe هستم
۰۱ دی ۱۰:۵۷
چون خیلی خوبه :| :)))
پاسخ :
:))) خیلی ممنونم 
ولی شما خداحافظی نکن :)
OVe هستم
۰۱ دی ۰۱:۱۸
با دیدن این طراحی با مداد و دنیای نقاشی خداحافظی کردم :|
پاسخ :
واسه چی؟؟؟؟؟؟؟
yasna sadat
۲۸ آذر ۱۹:۴۴
لاااااااااااایک داری
پاسخ :
ممنونم عزیزم:))
آقای ربات
۲۷ آذر ۱۶:۰۷
فقط با یه مداد !! 
خیلی عالی ..
پاسخ :
بله :)))
خیلی هم ممنون:)
آقای ربات
۲۷ آذر ۱۴:۳۸
واو ! با یه مداد اینو کشیدین !؟ 
چه زیبا 
پاسخ :
بعله با یه مداد B6 :)
خیلی ممنونم که:)
محمد هستم
۲۷ آذر ۱۱:۵۰
ماشالله . این یکی و بیشتر خوشم اومد
پاسخ :
ممنون :)))
علیـ ــر ضــا
۲۱ آذر ۲۲:۱۶
بسی زیبا
پاسخ :
ممنونم :)
احسان 24
۱۴ آذر ۱۳:۰۲
نه کوه ها من برف نداشتن 😏
آخه تابستون که برف نمی باره 😁😁😁
کلاس نقاشی رفتین شما ؟ 
پاسخ :
تابستونی میکشیدی :)
کلاس نه نرفتم‌:)
احسان 24
۱۲ آذر ۱۶:۴۲
نه من هیچوقت نقاش خوبی نبودم :) اوج نقاشی من کشیدن یه خونه هست که پشتش یه کوه هست و آسمون :))) و جلو خونه هم یه جوب آب که توش چند تا ماهی هست😁 
پاسخ :
:)اینو که همه میکشیدیم کلبه ی چوبی :) ماهی قرمز :)
کوه های شما هم برف داشتن؟ :))))
احسان 24
۱۲ آذر ۱۳:۰۸
سلام ،واقعا قشنگه :) 
آفرین به شما ...
بعضیا واقعا با استعداد هستن :) 
پاسخ :
سلام خیلی ممنون :)))
خیلی تشکرات :)
شما هم میتونید :)))
آشنای غریب
۱۱ آذر ۲۲:۳۵
ایول بابا
بسه دیگه چشمتون میزنن ها :(((

(فاز حسودی :دی)


ولی واقعا این یکی فوق العاده بود
پاسخ :
:) خخخخخ
واقعا ممنونمندم :))))
خرگوشک :)
۱۱ آذر ۱۱:۵۸
خیلی خوب شده :)
پاسخ :
خیلی ممنون عزیزم :))
milad mirshekar
۱۱ آذر ۰۸:۰۸
خــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیلی قشنگه
پاسخ :
خیلی تشکرات :))))
mitra .mo
۱۰ آذر ۱۴:۳۶
خوشگل شده
آفرین!!😍
پاسخ :
خهلی ممنونم عزیزم :)
حوا ...
۱۰ آذر ۰۲:۵۷
وای چه کردی ^_^
پاسخ :
:)))))

اسمان ***
۰۹ آذر ۲۳:۳۸
معرکه ست نفسی:)
نمیشه عکس منوهم بکشی:))))
پاسخ :
مرسی عزیزم :)))
عکستو باید ببینم که میتونم بکشم یا نه :))
ویرا بانو
۰۹ آذر ۲۳:۱۸
چه دوست هنرمند بیانی دارم من
😍😍😍
پاسخ :
قفونت اجی جونی :)
♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
۰۹ آذر ۱۹:۳۷
wowwwwwwwww
[از این ایموچی چشم قلبیا]
پاسخ :
:)
😊😊😊
نفس نریمانی
۰۹ آذر ۱۹:۱۶
خیلی زیباست 
خیلی خیلی
پاسخ :
خیلی ممنونم عزیزم :)))
Aramam .F
۰۹ آذر ۱۵:۰۶
خیلیییییییییی عالییییییییییی شده:)))

خانوم گل هنرمند:) دس هرچی نقاشه بستی از پشت ها...
پاسخ :
خیلی ممنون نظر لطفته گلم :))))))
ووی ذوق مرگ شدم که 😊😊😊😄😄😄
*یه خانوم گل*
۰۹ آذر ۱۴:۱۲
ابجی چه قشنگ شده :) دمت گرم
پاسخ :
خیلی ممنون عزیزم :)))
maryam ...
۰۹ آذر ۱۳:۳۴
سلااام خواهری چقد قشنگ کشیدی 😍😍از من هنوز کامل نشده :)
پاسخ :
سلام عزیزم
مرسیتم که:)
خب زودتر کاملش کن :)
soolin :)
۰۹ آذر ۱۳:۲۸
{قلب}{قلب}{قلب}
پاسخ :
:))))))
Mersi
پوریا آریافر
۰۹ آذر ۱۲:۰۵
اوف o.O
چ قشنگ کشیدی 
افرین پیکاسوی ایرانی :)

قالب چ کردی؟ دیدی؟
پاسخ :
:))
خهلی ممنوووون :))
اره خیلی سپاس واقعا :)
میدوست قالبِ جدیدو :)
ناشناس آبی
۰۹ آذر ۱۱:۵۳
خیلی زیباس .. آفرین
پاسخ :
بازم ممنون :))))
Hossein MK
۰۹ آذر ۱۱:۵۱
واو 
خیلی زیباست
افرین
پاسخ :
:)))))
مرسییییی واقعا :)
سکوت عشق
۰۹ آذر ۱۱:۵۱
اصلا پرهام ریخت! دمت گرم از هر انگشتت هنر میریزه! :)
پاسخ :
خخخ
ممنون :))))
ناشناس آبی
۰۹ آذر ۱۱:۴۸
چه زیبا ! خودتون کشیدید ؟
پاسخ :
خیلی ممنون :)
بله خودم کشیدم :)
پوریا قلعه
۰۹ آذر ۱۱:۴۶
قشنگه
پاسخ :
ممنونم :)
Ritalin 10mg
۰۹ آذر ۱۱:۴۰
چ عالی :)
هنرمند نفس :)
پاسخ :
فداتم:)
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
وب نفس و مریم ❤💜
تگ ها
آخرین نظرات
آخرین مطالب
پیام های کوتاه
پر بیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان