בنیاے בوᓆـلویے

موقت طور :)

۶ ۱۸
بچه ها شما امروز چیکار میکنید؟
 من ک میخوام طراحی کنم ^____^

Mahdi design
۱۷ دی ۱۲:۳۴
سلام 
مطالبتون خوب  بودن 
از وسایت ما هم دیدن کنین و مارو دنبال کنید 
مرسی 
پاسخ :
سلام 
خیلی ممنونم :)
حتما :)
اسمان ***
۰۸ دی ۲۳:۰۳
والا من انچنان حرفه ای نیستم بیشتر برای دل خودم همین جوری   عکس میگیرم ولی چشم  نفسی  :)
پاسخ :
دلی قشنگ تر میشه عکساش :))
فداتم که آسمونی :)
اسمان ***
۰۸ دی ۲۲:۳۶
رفتم باغ از اخرین  بازمانده های پاییز عکس گرفتم ..فقط همین:(
پاسخ :
خیلی عالی :)
عکس های پاییزیتونو توی وبتون هم میذارید؟ :)
soolin :)
۰۸ دی ۲۰:۴۰
چه کنیم خواهر؟؟تا بوده همین بوده!!:)
پاسخ :
پیش به سوی موفقیت :)
آشنای غریب
۰۸ دی ۱۷:۱۶
امروز هم مثل جمعه های گذشته دلتنگیم
دلتنگ
دلتنگ
و 
دلتنگ تر
پاسخ :
چ زیبا :)
♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
۰۸ دی ۱۶:۰۶
درس درس درس :(
پاسخ :
اخی درس ک خوبه :))
Aramam .F
۰۸ دی ۱۴:۴۶
فعلا هیچی:/
نفس عکسشو بذاری حتما:)))
پاسخ :
هیچی چرا :)
چشم عزیزم میذارمش :))
امیررضا کامیار
۰۸ دی ۱۳:۳۴
به نام خدا
با سلام
سایت عاشقانه کافه عشق به طور موقت شروع خود را آغاز کرد
http://www.cafeshgh.ir/post/2/%D8%A2%D8%BA%D8%A7%D8%B2-%D9%81%D8%B9%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%AA-%DA%A9%D8%A7%D9%81%D9%87-%D8%B9%D8%B4%D9%82.html


خواهشا با حضور فعال خود در این وب مارا یاری فرمایید
عضویت:
http://www.cafeshgh.ir/register

بزودی انجمن هم فعال خواهد شد
کاربران و عزیزان علاقه مند میتوانند پس از عضویت از طریق پنل کاربری خود به ارسال مطلب اقدام نمایند

خواهشا به سایت آمده و سایت مارا زینت دهید
باتشکر
soolin :)
۰۸ دی ۱۳:۲۶
درس میخونیم:)
پاسخ :
چقد درس خون داریم ما  :)))
موفق :)
Hananeh Kh
۰۸ دی ۱۳:۱۳
نهه مغشام مونده😂😂
پاسخ :
خخخخ مقشاتو سریع تر بنویس خخخ
Hananeh Kh
۰۸ دی ۱۳:۰۷
د
ر
س
:)
پاسخ :
م
ش
ق 
هاتو نوشتی :))
علی رضا آهنی
۰۸ دی ۱۳:۰۵
اون قالب سازی که نه! توی وبلاگم آموزش HTML گذاشتم دارم توی بلاگفا مثال HTML میزارم.
پاسخ :
اوو یس :|
برباد رفته
۰۸ دی ۱۲:۵۵
منم باید طراحی کنم
البته کابینت و دکوراسیون داخلی
پاسخ :
خیلی هم خوب :)))
منصوره 🌹🌹🌹
۰۸ دی ۱۲:۴۰
منم باید درس بخونم
شنبه امتحان ترم ریاضی دارم
وایییییی 😱😱😱
پاسخ :
ریاضی چقد شیرینه😅😅😅
موفق باشی منصوره جانم‌:)
علی رضا آهنی
۰۸ دی ۱۲:۰۳
قالب سازی و سر زدن به بلاگفا
پاسخ :
یه قالب قشنگ میسازی برام :)
:)
محسن رحمانی
۰۸ دی ۱۱:۴۷
استراحت ووب گردی
پاسخ :
خسته نباشید پس :))))
محسن رحمانی
۰۸ دی ۱۱:۳۶
خیلی هم خوب وعالی.
پاسخ :
شما چیکار میکنید :)
Unknown 96
۰۸ دی ۱۱:۳۳
درس میخونم ^_^ 
فردا امتحان دارم
موفق باشی نفس جان😍
پاسخ :
تو هم موفق باشی عزیزم :)
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
وب نفس و مریم ❤💜
تگ ها
آخرین نظرات
آخرین مطالب
پیام های کوتاه
پر بیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان