בنیاے בوᓆـلویے

درخواستی از دنبال کنندگان^_________^

۹ ۱۱

بچه ها یه نفر پیداش نیست میخوایم بپیداییمش..اسمش عرفانه ..همون ک قالب میطرحن :)

حالا چیکار کنیم بپیدایمش 

اها ..

همگی تلفن به دست پیام (قسمت نمایه من بعد تماس با بیان) به پشتیبانی درخواست پیدا کردن عرفان :)

کامل تر میخواید بخونید بفرمایید وبلاگ http://mrsarbehava.blog.ir

اقای سر به هوا :)

ممنونم ک کمک میکنید :)

راستی اینو هم بذارید وبلاگتون 

با تشکرات از همه :)))

علیرضا آهنی
۰۹ اسفند ۱۲:۵۳
از عرفان. قالباش خیلی قشنگ هستن.
پاسخ :
اهان نه 
بله عالی ان‌:)
علیرضا آهنی
۰۸ اسفند ۲۰:۱۹
خبری چیزی نشد؟؟ من ۲۰ بار پیام دادم...
پاسخ :
خبر ؟؟ چ خبری؟
عرفان ...
۱۷ دی ۱۸:۲۶
دنیای کامپیوتر:
(با سلام.اون نقطه را من گذاشتم.در واقع از یک ترفندی استفاده کردم که به جای آقای عرفان:(طراح قالب) چند تا نقطه گذاشتم.وگرنه منم ازشون خبری ندارم))
پاسخ :
باااااشه -_-
پوریا آریافر
۱۴ دی ۱۵:۰۵
من قبلا باهاش تو تلگرام چت کردم
بنده خدا دیگه فضای مجازی رو ترک کرده و چی بهتر از این اخه :)
ان شالله هر جا هست تنش سلامت و شاد باشع
پاسخ :
عه جدی
ان شالله :)
♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
۱۴ دی ۱۴:۰۵
میدونی چقد گشتیم نبود؟
پاسخ :
نمیدونم ولی بازم میگردیم  :)
دیوانه ...
۱۴ دی ۱۲:۰۰
گمشده پیدا میشه :)))
پاسخ :
به کمک دوستان :)
Unknown 96
۱۴ دی ۱۱:۰۸
باشه ان شاءالله
پاسخ :
ممنونم‌:)))
Engineer Sarmadi
۱۴ دی ۱۰:۴۵
من بودم و تنهایی و یک راه بی انتها
 یک عالم گله و خدایی بی ادعا
 گم شده بودم میان دیروز و فردا
 تا تو را یافتم.. با تو خودم را یافتم
پاسخ :
شعر قشنگی بود :)
Engineer Sarmadi
۱۴ دی ۱۰:۳۵
گرچه چشمان تو جز در پی زیبایی نیست
دل بکن! آینه این قدر تماشایی نیست
حاصل خیره در آینه شدن‌ها
آیا دو برابر شدن غصه تنهایی نیست؟!
پاسخ :
یعنی میگی پیداش نکنیم :|
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
وب نفس و مریم ❤💜
تگ ها
آخرین نظرات
آخرین مطالب
پیام های کوتاه
پر بیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان