בنیاے בوᓆـلویے

و مریم جانم نقش افرینی کرد :) منو قُلک جانم

۴ ۱۷


سمیه لاریمی
۱۶ بهمن ۱۶:۴۶
دوست عزیز؛ دنبال شدید ممنون میشم وبلاگم و دنبال کنید.
با تشکر
پاسخ :
دنبال شدید خیلی وقته :)
محسن رحمانی
۱۰ بهمن ۲۲:۵۱
اینکه برف بازی نبود فقفط قدم زدن بودو لگد کردن برفها .
پاسخ :
خب ؟ مگه گفتم برف بازی کردیم‌؟ :|
Aramam .F
۱۰ بهمن ۱۸:۴۴
:)))
پاسخ :
^______^
Va hid
۰۹ بهمن ۲۱:۳۹
سلام
خوبید شما؟

برف بازی !! چقدر خوب
مینا کاریتون هم خوبه 
عکس مینا کاری هم بذارید

واقعا هنر خوبیه 

دلتون شاد
پاسخ :
سلام ممنون 
شما خوبید
برف بازی :)
باوشه.. هنر نزد نفس است و بس خخخخخخ
دل شما نیز 
علیـ ــر ضــا
۰۹ بهمن ۱۷:۵۱
😐😐 
خوشبحالتون
پاسخ :
:)))
برف تموم شد دیگه ناناحت نباش ما هم برف نداریم 
مریــــ ـــــم
۰۹ بهمن ۱۰:۴۸
چونکه زندگی رو دوس دارم اما برف بیشتر
:)
پاسخ :
عزیزززم :)
آلاء ...
۰۹ بهمن ۰۹:۰۷
شمال برف نمیباره اصن
اینجا فقط بارون
مارسال برف بارید کلا ضرر شد
ولی امسال ضرر چندانی نداره
پاسخ :
اره ما هرسال ک میایم برا تابستون ..بارون ک میاد میزنه تو ذوقم
 ک نمیتونم برم دریا  :| اب بازی کنم :/
حوا ...
۰۹ بهمن ۰۵:۲۱
دلم خون شد که
منم برف می‌خوام خب :(((
پاسخ :
حواجانم برف موخواد ..خداجونی برف لدفانی :)
قالب رضا
۰۹ بهمن ۰۰:۴۵
بعدا فیلمو می بینم نظر میذارم :)
پاسخ :
فیلم طولانی نبودهااا:))
همون موقع میدید :)
اسمان ***
۰۸ بهمن ۲۳:۱۷
منم بررررررررررف:((((
پاسخ :
اخی اسمونیم ..ان شاءالله برف بیاد شهرتون :)
آلاء ...
۰۸ بهمن ۲۲:۴۸
شمااااالمممم برف بااااااارید
پاسخ :
شمال اگه برف نمیبارید ک شمال نبود :) 
شمال موخوام ^_^
soolin :)
۰۸ بهمن ۲۰:۳۴
ینیااااا انقد همه گفتن برف اومده برف اومده هااا،من تصمیم گرفتم:
اگه اینجام برف بیاد،همون لحظه بیام تو وبلاگم انچنان دادار دودودی راه بندازم که هیچکی یادش نره که زمستون ۹۶ ،شمال برف اومد.خخخ😂😂😂😂😂😂😂😂
پاسخ :
ینیااا برف بیاد همینکارو میکنی خخخخخ

milad mirshekar
۰۸ بهمن ۲۰:۳۰
:)
خوش باشین
پاسخ :
:)
ممنوووون ^_^
ოaЯყaო ...
۰۸ بهمن ۲۰:۲۹
اهم ب من نخندینا :/
میام میزنم دهنتون:)
باتچکر
پاسخ :
خخخخ
 مریمم ب چی بخندن :)
خیلی هم زیباست قلک جانِ دلم ^_^
انار کـــ:)ــــ
۰۸ بهمن ۲۰:۲۹
چقد طراحیات قچنگ بودنا^_^
نفس...:)❤
پاسخ :
فداتم انارک جانم ^____^
😂😘زهــــــرا 😊😍
۰۸ بهمن ۲۰:۲۶
برفففففف اصفهانم  داره برف میاااااااااد
پاسخ :
:))))) 
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
وب نفس و مریم ❤💜
تگ ها
آخرین نظرات
آخرین مطالب
پیام های کوتاه
پر بیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان