בنیاے בوᓆـلویے

بشتابید سوال :)

۲ ۲۶
بچه ها موافقید وبلاگ منو مریم یکی بشه؟؟؟؟
هوووووووم؟
*(^_^)* *(^_^)*
_____________________________________
علی محمدرضایی
۱۸ بهمن ۲۱:۰۴
اوهوم
ادرسش چیه؟؟؟
پاسخ :
ادرسش ک توی همین پست هست :)
توی توضیحات وبم هم هست :)
http://maryama75.blog.ir
آرام :)
۱۸ بهمن ۱۲:۲۴
خوبه به شرط اینکه یه نشونه بذاریم که کیه مریم و کی نفس هست!😀
پاسخ :
اوووووره آرامیم :)
😄
دست نویس
۱۸ بهمن ۰۱:۲۸
به نظرم وبلاگ مثله مسواک می مونه، یه چیز شخصیه :)
پاسخ :
ممنون از نظرتون :)
محسن رحمانی
۱۷ بهمن ۲۱:۴۱
بله فکر خوبیه .
پاسخ :
ممنون :)
علی محمدرضایی
۱۷ بهمن ۱۸:۴۱
ببخشید من تازه خوانندتون شدم...
مریم کیه؟؟؟
پاسخ :
خیلی خوش اومدین به وبم :)
خواهردوقلوم :)
سنجاب کوچولو
۱۷ بهمن ۱۴:۴۲
بعدش من قاطی میکنم که ! :دی
پاسخ :
خخخخخ طوری نیست شاید خودمون هم قاطی کردیم:دی
علیـ ــر ضــا
۱۷ بهمن ۱۱:۵۸
با حصار موافقم مال منم با خودتون یکی کنید 😊😊
پاسخ :
عه باااوشه :) خبرت میکنم پس خخخ
soolin :)
۱۷ بهمن ۰۹:۲۳
هوراااااااا،من درست حدس زده بودم.عجب حس ۶ امی دارم(استیکر خر ذوق)😁😁😁
باعشه هرجور خودتون راحتین.😙😙😙
پاسخ :
عزیزم :))
😁😁
فدات 😘
milad mirshekar
۱۷ بهمن ۰۴:۰۷
من که گیج شدم کی به کیه اصلا
یکی کنین بره :))
پاسخ :
خخخخ 
من نفسم و اوشون مریم فک کنم از گیجی دَرت اوردم :دی
:)
حوا ...
۱۷ بهمن ۰۲:۴۷
خوبه :)
پاسخ :
ممنون حواجونی:)
قالب رضا
۱۷ بهمن ۰۰:۲۸
نه اصلا موافق نیستم
من قاطی می کنم خخخ
پاسخ :
خخخخ 
نه ما یکاری میکنیم قاطی نکنی خخخخخ
حسین ژوان
۱۶ بهمن ۲۳:۳۷
من موافقم.
انجامش بدین:دی!
پاسخ :
باوشه به زودی شاید :)
پوریا آریافر
۱۶ بهمن ۲۳:۰۹
اره خوبه چون نزدیک تر میشید
ولی بهتر از اون این هست که با خواهرت توی مسابقه ما شرکت کنید. این جذاب تره ها ;-)
منتظر هستیم :)
پاسخ :
:))
بله خوندم پستتون رو و دارم فکر میکنم بهش اگه تونستیم حتما شرکت میکنیم ^_^

آلاء ...
۱۶ بهمن ۲۲:۱۰
خیلی هم عالی
پاسخ :
ممنون الاءجان :)
آنیا بلایت
۱۶ بهمن ۲۱:۴۶
بنظرم خیلی خوبو وبامزه میشه و تازه میتونید خیلی بیشتر هم پست بذارید و بیشتر وبهتر فعال باشید..قبلا چندتا وبلاگ دونفره و حتی سه نفره و...میخوندم و خیلی خوب و هیجانی بودن:)) خصوصا وقتی از تجربیات مشترکشون می نوشتن... 
پاسخ :
خیلی خوش اومدی به وبم:))
هنوز میگم وبم چون تصمیم قطعی نشده :دی
اهوم جالب میشه ..ممنون عزیزم بابت نظرت :)
♕αяαмεsн♕ ...
۱۶ بهمن ۲۱:۴۴
اها خدا حفظتون کنه ........به نظرم جالبه دو تا ابجی با یه وبلاگ
پاسخ :
قربونت :)
اهوم :)
soolin :)
۱۶ بهمن ۲۱:۳۵
اتفاقا من میخواستم همین پیشنهادو بدم ولی یه طوری سخت میشه واستوناا.گوشتو بیار:(عاقاا دعواتون نشه یوخت.)😉😉😉😋😋😋
ولی هرطور خودتون میدونین.
استی نگفتی اون عکسه کی کی بودااا.من هنوز منتظرم.😊
پاسخ :
:)) ما سختیشو به جون میخریم خخخخخ
دعوامون شد میزنیم وبو میترکونیم :دی 
شاید یکی کردیم :)
سمت  راستی مریم و سمت چپی من :)
نوشتم در ادامه ی پستم ^_^
نجمه شفیعی
۱۶ بهمن ۲۰:۱۳
خودم گفتم براتون . به جبران اون کامنتی که حس کردم بدون فکر و بدون منطق نوشتمش.یه جورایی بهانه ای برای عذرخواهی و جبران
پاسخ :
ممنون عزیزم :*
یکمی ناراحت شدم ولی خب اشکال نداشت ..بازم ممنونم  😄😄
shab gard
۱۶ بهمن ۲۰:۱۰
جالب میشه موفق باشید
پاسخ :
:)
ممنون 
نجمه شفیعی
۱۶ بهمن ۱۹:۵۶
تو و او ما میشوید
مثل دریا میشوید 
گفتنِ دریا کم است
کهکشانها میشوید

پاسخ :
:))
خیلی زیبا بود:)
shab gard
۱۶ بهمن ۱۹:۵۵
مریم  کی هس ؟
پاسخ :
خواهردوقلوم :)

♕αяαмεsн♕ ...
۱۶ بهمن ۱۹:۴۹
مریم خانم کیه!؟
پاسخ :
خواهردوقلوم دیگه :)
Aramam .F
۱۶ بهمن ۱۹:۴۸
اگه خودتون دوس دارید ماهم دوس داریم:)))
پاسخ :
فدات آرامیم :)
حانی ...
۱۶ بهمن ۱۹:۳۳
من وب یکی از دوستام این جوری بود خوبه ولی اونا یه سری قانون بین خودشون گذاشته بودن مثلا کسی کامنت اون یکی نویسنده رو جواب نده.
خوبه‎:)‎
پاسخ :
ما دوقلوییم فرق داره فک کنم :)
هوم قانون خوبی بوده :)
ممنون‌^_^
حصار آسمان
۱۶ بهمن ۱۹:۳۲
اصلا مال منم با خودتون یکی کنید خیال همه راحت بشه :)))
به نظرم بد نیست
پاسخ :
خخخخ خیال همه راحته همینطوری هم ولی پیشنهاد خوبی بود :دی
ممنون :)
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
وب نفس و مریم ❤💜
تگ ها
آخرین نظرات
آخرین مطالب
پیام های کوتاه
پر بیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان