בنیاے בوᓆـلویے

از نشونه های :)

۶ ۲۴


              از نشونه‌های دوست داشتن کسی اینه که وقتی دیدیش

                         نتونی جلو لبخند زدنت رو بگیری

و اما این نشونه را تجریه کردین؟ :)

کاکتوس هستم
۱۴ اسفند ۱۹:۱۰
دوقلوها رو :)))
شباهت زیاد دارید بهم؟
:)
پاسخ :
:))
اهوم :)
لطیفه ریحانی
۰۶ اسفند ۰۹:۵۶
ای جان چقدرم عای
ایشاله زندگیت پر از رنگ خنده و انرژی باشه
منم همیشه نقاش خونواده هستم مثل پدر خدا بیامرزم
پاسخ :
فداتم ک :)
همچنین از تو عزیزم ^_____^
چه خووووب 😄😄
خدا رحتمشون کنه
میثم ر...ی
۳۰ بهمن ۱۹:۵۳
عه عه عه اشتباه شد :|
جای نظرات بدجای هست. معمولا پایین پستها هست برا شما بالاش :|

بازم عیدی!!! از سن شما گذشته :)))
پاسخ :
خیلی هم خوبه جاش :)
ما که عیدی میخواهیم شمارو نمیدونم :| خخخخخ
عیدی من یادت نره خخخخ
میثم ر...ی
۳۰ بهمن ۱۰:۴۶
#زحمت_کشیدی_بابا :)))

کم کم بوی خونه تکونی عید میاد :)
پاسخ :
به به دوس داشتم :) لایک ⚘
اهوم :) 
 بوی عیدی که بهمون بدن نمیاد ولی خخخخ
ولی چرا پیامتو توی یه پست دیگه دادی D:
fatemeh 0098
۲۹ بهمن ۲۲:۴۵
حتی نتونستم جلوکسی که ازش متنفرم اخم کنم 😑😟 توبدترین شرایط لبخندرولبمه دست خودمم نیست 😞روی میزهم نبود
پاسخ :
اهوم میفهمم خب این از قلب مهربونته :)
stay❤ positive
۲۹ بهمن ۱۶:۵۵
بلی:))))
پاسخ :
:)))))
yasna sadat
۲۹ بهمن ۱۰:۳۲
بلیییی:)
پاسخ :
:)))))
حوا ...
۲۹ بهمن ۰۵:۳۶
نه :)
پاسخ :
عه حوایی تو ک میای وبلاگ من لبخند میزنی چرا میگی نه :دی 
خخخ
ناشناس 🙂🙃
۲۹ بهمن ۰۱:۳۰
🙃
هیچی منظورم عکس پروفایل قبلیتون بود
این یکی معلوم نی چیه کجاس😅
پاسخ :
اها اینم منو مریمیم و عکسو فک کنم کیش گرفتیم جلوشو بنفش زدم  :)
Aramam .F
۲۸ بهمن ۲۳:۰۱
دقییییقا:)))

بلی زیاد:)
پاسخ :
آرامیم :)))
همیشه به لبخند:)
بهارنارنج :)
۲۸ بهمن ۲۲:۰۴
من هروقت دوستام میبینم ناخوداگاه نیشم باز میشه

کلا همیشه میخندم مگر خلافش ثابت شه:دی
پاسخ :
و چقد خووب :) 
خخخ
ناشناس 🙂🙃
۲۸ بهمن ۲۱:۴۳
بعله,من فکرم بکنم لبخند میزنم🙃,
اواتار قبلی بهتر بود 😕🙄🙂
پاسخ :
بله میفهمم :)
اواتار قبلی کدومه ؟ این ->😬 خخخخ
soolin :)
۲۸ بهمن ۲۱:۳۷
اره.اول اسمش ص داره.ص بانو،محاله ببینمش و لبخند نزنم.
پاسخ :
:)
ص مثل صبا شاید خخخ
ftm lale
۲۸ بهمن ۲۰:۵۹
اوهوووم:)))

پاسخ :
:))))) معلومه زیاد تجربه کردی ها ^_^
حانی ...
۲۸ بهمن ۲۰:۵۵
اره واقعا
😉
پاسخ :
:))))
.. Elcerodito ..
۲۸ بهمن ۲۰:۴۰
بله من تجربه کردم و موافقم باهاتون 👍
پاسخ :
^_^
mohi :)
۲۸ بهمن ۲۰:۳۸
خیلی زیاد !
موقع مهمونی ، وقتی هم بازی های دروان کودکیمو میبینم مثل دخترعموها
و دوستام
و کلن کسایی که دوستشون دارم ((:

پاسخ :
 چقد خووووب :))
کلن همیشه به لبخند :)
محسن رحمانی
۲۸ بهمن ۲۰:۲۲
نه .
پاسخ :
من نمیدونم شرایط شما رو..
مامان و بابا لبخند زدن نمیارن عایا :)
soolin :)
۲۸ بهمن ۲۰:۲۰
وقتی یکی از دوستامو میبینم،ناخوداگاه لبخند میاد رو لبم.
پاسخ :
:))) دوستِ دوست داشتنیتونه پس
محمد رضا
۲۸ بهمن ۲۰:۱۷
هوووم
تا حالا بهش فکر نکرده بودم
پاسخ :
^____^
Va hid
۲۸ بهمن ۱۹:۵۶
سلام

چه خوب! واقعا!



دلتون شاد
پاسخ :
سلام چ عجب بعد از مدت ها ..
:)
فرهاد ‌‌‌
۲۸ بهمن ۱۹:۵۰
به ندرت...همونا هم بدتر فاتحه اعصابمو خوندن بعدا...بنابراین همون بهتر که برای من وجود نداشته باشن :)...
پاسخ :
خب بعضی وقتا همینطوری میشه خخخخ
ولی خب باشن بهتر از نبودشونِ :)
آلاء ...
۲۸ بهمن ۱۹:۴۷
منو دوستام وقتی همو میبینیم
پاسخ :
چ خووب :)
هاژ محمود
۲۸ بهمن ۱۹:۴۶
سلام :)
پاسخ :
سلام خوبی هاژ محمود :)
خوش اومدی ب وبم :)
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
وب نفس و مریم ❤💜
تگ ها
آخرین نظرات
آخرین مطالب
پیام های کوتاه
پر بیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان