בنیاے בوᓆـلویے

سوال:))

۱ ۲۳

بچه ها چطوری وبلاگ غیرفعال میشه؟

ممنون از اقا فرهاد بابت کمکشون :)

عرفان ...
۱۰ اسفند ۰۰:۱۸
دنیای کامپیوتر:
(
به  ادرس زیر برو:


http://erfanwd.blog.ir/1395/05/13/darjmatn


)
قالب رضا
۰۳ اسفند ۱۲:۲۳
باشه خودم برات طراحی میکنم
بگو چه متنی میخوای
هرچند اصلا دوس ندارم بری
پاسخ :
ممنون اقا رضا :)
ناراحت نباش منکه نمیخوام برم
میخواستم وب خواهریو غیرفعال کنم ک انجام شد ^_-
:)
stay❤ positive
۰۳ اسفند ۱۲:۱۰
میتونی یه قالب جدید بسازی و توی جای  cssهیچی ننویسی  اونموقع وبلاگت ی صفحه سفید میشه البته میتونی ی نوشته هم بذاری و .........
پاسخ :
ممنون عزیزم :)
علیرضا آهنی
۰۳ اسفند ۰۹:۵۵
برو به وبلاگ : قالب عرفان بعدش اون جا یه چیزی هست به اسم ابزار غیر فعال کردن وب از اون استفاده کن!
پاسخ :
ممنون:)
قالب رضا
۰۳ اسفند ۰۲:۲۶
غیر فعال منظورت چیه؟
میخوای کلا پاکش کنی یا نه فقط میخوای یه صفحه باشه با یه نوشته؟
پاسخ :
اهوم یه صفحه با یه نوشته :)
محسن رحمانی
۰۲ اسفند ۲۳:۴۰
متاسفانه بلد نیستم.
پاسخ :
 تشکر:)
آرام :)
۰۲ اسفند ۲۳:۱۷
خب عیب نداره 💜
خوب ترسیدی😀😀😂😂😂😀😂😀
پاسخ :
دیگه قلف ندارم ک-__-
:/ درصدد این ترساندن بر میایم D:درست گفتم 
محسن رحمانی
۰۲ اسفند ۲۳:۰۷
موفق باشید .
پاسخ :
همچنین :)
جواب سوال پس چی:|
اسمان ***
۰۲ اسفند ۲۲:۴۱
اصلااااا همچین امکانی وجودنداره
هیییسسس، دیگه نشنوم ازایناحرفا😤😤😤😤😤
پاسخ :
:/پس چرا برای بقیه وجود داره 
^^ مریممون میخواد بیاد اینجا خو**
◈ ☼ ᶋᶏᶉῌád vᾐ ☺ ◈ ‌‌‌
۰۲ اسفند ۲۲:۰۸
آره،نمونه نشون بده یا متن دلخواهتو بفرست واسم،واست درست کنم...
پاسخ :
به وب نفسی میروم 
بیاید اونجا دنبالم :)
ممنون‌^_^
آرام :)
۰۲ اسفند ۲۲:۰۲
کجااااا اونوقت😠😠😠😕😕😕😕😕😠😠😠😕😕😬😬😬😬😡😡😡😡😡
پاسخ :
وووی آرامی ترسیدم که عجقم :(
وب مریمی رو میخوام غیر فعال کنم جمع کنه بیاد اینجا 😊
پوریا آریافر
۰۲ اسفند ۲۱:۵۷
با گوشی سخت هست
ولی خواستی بگو من موقت برات بردارم
پاسخ :
اره میخوام 
چطوری میشه؟ 
ولی فقط وبِ من نه ها وب مریم رو غیر فعال میخوام بکنم
◈ ☼ ᶋᶏᶉῌád vᾐ ☺ ◈ ‌‌‌
۰۲ اسفند ۲۱:۵۳
خیر توی تنظیمات من تا حالا ندیدم...
اما همیتونی قالب جدید بسازی همه چیزو مخفی کنی و بزنی بعدا مراجعه کنن :)
پاسخ :
یه جوری هست که میزنی وب یکی رو ببینی یه نوشته فقط میادها اونطوری میخوام ..اینی ک گفتی همونطوریه عایا؟ :)
آلاء ...
۰۲ اسفند ۲۱:۳۴
چرا غیرفعال کنی
پاسخ :
همینطوری :)
◈ ☼ ᶋᶏᶉῌád vᾐ ☺ ◈ ‌‌‌
۰۲ اسفند ۲۰:۵۹
منظورت موقتیه یا حذف؟
پاسخ :
موقتی :)
بلدی؟
پوریا آریافر
۰۲ اسفند ۲۰:۲۶
کاری نداره دوقلوها
قسمت ساختار کلی وب برید و همه چی رو پاک کنید
اینطوری قالب رو به فنا میدید، به همین راحتی :)
البته پیشنهاد میکنم قبلش از اون کدهای موجود در صفحه در جایی مثل یک فایل txt ذخیره کنید
پاسخ :
اره کلا میزنیم میترکونیم خخخخ
این ک گفتی یعنی چی خخخ
👼😘فرشـ👼ـتـه بـی بـال 😊😍
۰۲ اسفند ۲۰:۱۸
بفهمم کسی یاد داده میکشمش منم میرم
پاسخ :
فدای زری جانم بشم من 😘
👼😘فرشـ👼ـتـه بـی بـال 😊😍
۰۲ اسفند ۲۰:۱۸
بی خود سوال تو هم هس مریم
پاسخ :
نه فقط سوال من برا مریمِ خخخ
👼😘فرشـ👼ـتـه بـی بـال 😊😍
۰۲ اسفند ۲۰:۱۸
میزنم تو سرتا کجا میخوای بری
پاسخ :
خخخخ اقااا سرم درد میگره خو 
هاژ محمود
۰۲ اسفند ۲۰:۰۹
سلام

وقتی چند وقت ازش استفاده نکنی غیر فعال میشه! :دی
فعالیتی توش انجام نمیشه! :دی


پاسخ :
سلام
ممنون از پیشنهادت خخخخ
soolin :)
۰۲ اسفند ۱۹:۴۸
بلد نیستم بخدا.
والا من یدفه اومدم قالب وبلاگم عوض کنم،اشتباهی زدم وبلاگمو منحدم کردم.خداییی از من راهکار نگیری بهتره.😄😄😄😄😄😄
پاسخ :
خخخخ عزیزم 
خوبه راهکار ندادی به من  از اون راهکار الکی ها میزدی منو منحدم میکردی خخخخخ
Maryam mariyana
۰۲ اسفند ۱۹:۴۱
سلام 
سوال منم هست ، دوستان پاسخ گو باشند لطفا 
پاسخ :
سلام 
ای کاش جوابگو باشند خخخخ
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
وب نفس و مریم ❤💜
تگ ها
آخرین نظرات
آخرین مطالب
پیام های کوتاه
پر بیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان