בنیاے בوᓆـلویے

یهویی دلم خواست اینو بذارم:)

۹ ۱۰

بگذار  بیاید......... از در ..........  دیوار ........... کُنج و کلید...


از هر طَرَف که میخواهد...


درد  ، درد  است


دلخوش  مکُن به وارونه خواندَنَش


تنها تویــــــــــی   و تنهائیت


تویی   و بارانِ پشتِ   پنجره!

دوربین را بچرخان.........کلید را لمس کن... حرکت!

 

زندگی  آغاز میشود... دیگر بار ............ در شُکوهِ چشمانت،

 

وجودِ پُر مِهرَت... و دستهایِ تو ... برایِ گشودنِ درب هایِ دردناکِ جهان، کافیست

 

باور کن چونان همیشه " خدا   "   را     صبورانه      باور  کن...

(پست اول مریم)


Aramam .F
۰۹ فروردين ۲۱:۰۸
چقد قشنگ بود مریم جونم:)))
پاسخ :
:)
مستر صفری
۰۹ فروردين ۱۰:۰۵
خدا رو چه زیبا میتوان حس کرد و چه زیبا میتوان عاشقش شد:)
عشقس زیباتر از عاشق بودن خدا هم مگر هست:))
پاسخ :
دقیقا :)
^___^
جناب قدح
۰۹ فروردين ۰۲:۱۵
درود بر مریم بانو ...

سلام بر نفس خانم ...
پاسخ :
تشکر جناب قدح :))
Felfeli Ai
۰۹ فروردين ۰۰:۲۲
قشنگ  بید

تو  کی هستی  نفس کیه

کی به کیه

خخخخخخخ
پاسخ :
ممنون :)
گفتم که دوقلوییم اوکی؟
Behnam BN
۰۹ فروردين ۰۰:۱۷
هنوز منو نشناختی :)))
من خعلی تیز و بزم خخخخخ 😂😂😂😁
پاسخ :
چرا یک عدد بهی هستی دیگه :)
خخخخ
Behnam BN
۰۹ فروردين ۰۰:۱۲
خخخخخخ 😂😂😂😂
خوب حالتو گرفتم خخخخح 😂😂😂اصلا فکرشو نمیکردی نه ؟؟؟ خخخخخخ😁😁😁😂

داشتم نقش بازی میکردم :)))))
ناراحت نشی یوقت 😊😊😊
پاسخ :
دارم واست :| 
خخخخخ

Behnam BN
۰۹ فروردين ۰۰:۰۹
ببینم ، اصلا مگ این پست مریم خانم نیست ؟؟؟
پ تو چرا جواب میدی ؟؟؟
پاسخ :
پست مریم هست ولی من از وبش برداشتم گذاشتم دیگه وب من و مریم نداریم که :)
یعنی میگی من جواب ندم :|باااااوشه 😑
Hãdès ‌‌
۰۹ فروردين ۰۰:۰۸
چه زیبا :)...
پاسخ :
فدات :)))
Behnam BN
۰۹ فروردين ۰۰:۰۷
عههههه ، اینجا هم ول نمیکنین ؟؟

اصا دیگ کامنت نمیزارم :(((
من همش کامنت خوب میزارم ، شما بهم تیکه میندازید :(((
پاسخ :
خخخخ ن بابا شوخی میکنم به ما سر بزن خوشحال میشیم بهی :)))
ناناحت نشو دیگه :))
Behnam BN
۰۹ فروردين ۰۰:۰۳
سلام ، چ عجب ی پست ازتون دیدیم :))))

قشنگ بود خخخخ 😊😊😊
پاسخ :
والا ما پست میذاریم شما سرنمیزنی نترس در بازه سرت نمیشکنه خخخخ
فقط گزینه ی یک خخخخخ
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
وب نفس و مریم ❤💜
تگ ها
آخرین نظرات
آخرین مطالب
پیام های کوتاه
پر بیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان