בنیاے בوᓆـلویے

طولانیه ولی خوندنش ضرر نداره :)

۲ ۱۰

کلام شما اعصای معجزه گر شماست

 

ضمیر ناخوداگاه بخشی از مغز ماست که بیشتر رفتارهای ما را کنترل می کند. ضمیر ناخوداگاه با اطلاعاتی که از طریق حواس 5 گانه از محیط می گیرد برنامه ریزی می شود و رفتار تولید می کند. که می توانیم به ضمیر ناخوداگاه برنامه دلخواه بدهیم و مجددا ان را  

برنامه ریزی کنیم.


زبان ضمیر ناخودآگاه زبان تصویر است و از طرف دیگر ضمیر ناخوداگاه فعل منفی را هم نمی شناسد. مثلا اگر من الان از شما بخواهم "به یک ماهی قرمز فکر نکنید! " ایا توانستید فکر نکنید؟

مطمئنا جوابتان خیر است چون زبان ضمیر ناخوداگاه تصویر است و با تصویر کار میکند و تصویری که از جمله من متوجه می شود همان ماهی قرمز است. 

و همینطور وقتی ما از چیزی می ترسیم دائما در حال شکل دادن تصویر ان چیزی است که ما نمی خواهیم سرمان بیاید و هر چه را که ضمیر ناخوداگاه متوجه شود برای ما فراهم می کند. مثلا اگر از بیماری فرار می کنیم, داریم تصویر ان را در ضمیر ناخوداگاه می سازیم و او را اماده می کنیم که ان را برای ما مهیا کند بنابراین از این به بعد چیزی را که می خواهیم و مطلوب ماست در ذهنمان در نظر میگیریم  مثلا در این مورد اینگونه می گوییم که: "من می خواهم سلامت باشم.

حال درک می کنیم که این ضرب المثل صحت دارد 👇

از هر چه می ترسم سرم اومد


_محدودیت ها در ذهن شکل می گیرد

آنجا که باید و نباید ها

نمی شود ها،غیر ممکن ها و 

نمی توانم ها با هم ترکیب می شوند

و محدودیت ساخته می شود

اما

پیشرفت فرای محدودیت است 

آنجا که شاید ها ،می شود ها،می توانم ها و ممکن ها کنار هم قرار می گیرند 

هر گاه تصور کردید که چیزی شدنی نیست به وسایل اطرافتان بنگرید و بیا ندیشید که براحتی می توانستند نباشند اگر یکنفر برمحدودیت ذهنش چیره نمی شد

ذهن را بیاموزیم که بی مرز اندیشه کند

my life
۱۹ فروردين ۱۲:۵۷
من یه بار درست کردم نمیدونم زیاد ولی اصولا روی بسته بندی پودر کیکا نوشته :دی 
پاسخ :
مرسیتم که واقعا  :)
خخخ
علیــ ـرضا
۱۸ فروردين ۱۶:۳۵
من اومدم لطفاً کسی از جایش بلند نشه 👌😐😀
عالی بود مثه همیشه
پاسخ :
خخخخ علیرضا :)
خیلی خوش برگشتی ⚘
ح. شریفی
۱۸ فروردين ۱۶:۱۱
یه جور باید اون موضوع بد رو فراموشش کنیم
پاسخ :
و باید اصلاح کنیم بعضی چیزها رو 
آلاء ...
۱۸ فروردين ۱۴:۴۳
دقیقابهش رسیدم
کسی بودم که همش مواظب بودم مریض نشم و مراقب تغذیه و ورزش و دندونام بودم همیشه ی خدا هم مشکل داشتم
تصمیم گرفتم سالم باشم و بخاطر سلامتی رعایت کنم نه بخاطر مریض نشدن
واقعا بهتر شدم
پاسخ :
جالب بود :)
DeL Nevis
۱۸ فروردين ۱۴:۱۲
این یه توصیف منطقی از قانون راز بود :) قانع شدم :))
پاسخ :
خیلی هم خوب :)
حانی ...
۱۸ فروردين ۱۴:۰۸
بله
من کتاب لطفا گوسفند نباشید رو معرفی می کنم اون کتاب هم مطالبش مثل همین مطلب شما روانشناسی شخصیت هست بسیار کتاب جالبیه ‎:)‎
پاسخ :
منم خوندمش اون کتابو ولی کامل نه ..
خیلی جالبه :)
آسـوکـآ آآ
۱۸ فروردين ۱۲:۰۵
دقیقا همینطوره:-)
پاسخ :
دقیقا :)
ftm lale
۱۸ فروردين ۱۰:۳۳
خیلی خوب بود...
پاسخ :
:))
Behnam BN
۱۸ فروردين ۰۹:۵۰
قشنگ بود ^_^

فقط آخرش دومیه " اینو نذاشتی خخخ ^_^
پاسخ :
مرسی بهی :)
خخخخ اون اینو لازم نداشته احتمالا خخخخ
مستر صفری
۱۸ فروردين ۰۹:۴۴
بله ادم باید به خودش ایمان داشته باشه تا ضمیر ناخودآگاهش اون رو به بهترین جاها با تلاشش برسونه:)
پاسخ :
دقیقا :)
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
وب نفس و مریم ❤💜
تگ ها
آخرین نظرات
آخرین مطالب
پیام های کوتاه
پر بیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان