בنیاے בوᓆـلویے

همنوازی منو نفس سلطان قلب ها♩♩🎼

۲ ۱۴
soltan1
soltan2
یه دل میگه برم برم
یه دلم میگه نرم نرم
طاقت نداره دلم دلم......
Aramam .F
۳۰ ارديبهشت ۱۱:۴۰
مرسییییییییی عزیزم:)
شما دوقلوهای خوشگلمون چطورید؟
پاسخ :
قربونت مهربونم  :)
 ماهم عالی  :)
آقای ربات
۲۹ ارديبهشت ۲۰:۵۷
آره آفرین ! 
پاسخ :
:)
آقای ربات
۲۹ ارديبهشت ۱۵:۱۱
برو اسمش عوض کن 
مثلا بزن
soltan.mp3
چرا گیر بده ؟! 
پاسخ :
باوشه 
نمیدونم چرا گیر میده خخخ
فک کنم درست شد :)
آرام :)
۲۹ ارديبهشت ۱۳:۳۶
عجب خواهر های هنرمندی:)
پاسخ :
قربونت ارام جونم:)
Aramam .F
۲۹ ارديبهشت ۱۱:۳۵
عالییییی بود :)))
پاسخ :
مرررسی ارامی جونم:) خوبییی
آقای ربات
۲۸ ارديبهشت ۲۳:۱۷
یعنی دانلود که میکنم فقط یک فایله ! به اسم "س" 
در صورتی که باید مثلا اینطوری بود
س.mp3

پاسخ :
اره اخه میزد در اسم فایل کارکترهای غیرمجازه برا همین اسشمو عوض کردم ..الان چیکار کنم ؟ 
Tali hejazi
۲۸ ارديبهشت ۲۲:۵۵
آفرین خیلی قشنگ...

پاسخ :
خیلی تشکر:))
اسمان ***
۲۸ ارديبهشت ۱۷:۵۵
عاللللی ⁦❤️⁩⁦❤️⁩😍😘😍😍😘😘😍
اون که فهمیدم هم نوازی:))منظورم این بود که الان دارم من با نفس حرف میزنم یا مریم؟:))
پاسخ :
:)فیدات مرسی 😘😘😘😘😘❤
اهان خخخ مریمم عزیززم
دختری از جنس باد
۲۸ ارديبهشت ۱۶:۵۷
وای این اهنگ عشقهه
پاسخ :
:)اره خیلی قشنگه
پسر از جنس پدر
۲۸ ارديبهشت ۱۶:۱۸
گیتار اینو کی زده ؟
پاسخ :
همنوازی منو نفس:)
آقای ربات
۲۸ ارديبهشت ۱۵:۰۶
عالیه
فقط رو فایل ها پسوندش رو پاک نکن ! 
پاسخ :
مرسی 
یعنی چی ؟:|
اسمان ***
۲۸ ارديبهشت ۱۴:۲۶
افرین نفسییییییی خوش ذوق:)))
نفس یا مریم؟:))
پاسخ :
مرسیی عزیزم
بنظرت خوب زدیم؟
همنوازی جفتمون^____^
Va hid
۲۸ ارديبهشت ۱۳:۲۱
سلام!!!

اهل شعر هستید!!!

نماز و روزه تون قبول باشه نفس خانم!!!
پاسخ :
سلام
اهنگ سلطان قلبهاست دیگه :)
مگه باز نشده برات؟
ممنونم همچنین از شما :)
بهارنارنج :)
۲۸ ارديبهشت ۱۱:۵۳
موسیقی بلد نیستم اما انقدر این اهنگ دوست داشتم که وقتی یه هفته دوستم ارگشوبرا تمرین اورد مدرسه یاد گرفتم نصفشو بزنم:)
پاسخ :
خب ذوق موسیقیایی داری ک زود یاد گرفتی :)
افرین
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
وب نفس و مریم ❤💜
تگ ها
آخرین نظرات
آخرین مطالب
پیام های کوتاه
پر بیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان