בنیاے בوᓆـلویے

جمله ی دوست داشتنی شما :)

۱۰ ۲۱

یه جمله درباره ی مادر بگید :)

Alireza z.i
۰۱ مرداد ۲۳:۰۹
چه بهشتی ست آن صحرایی که زیر پای مادر باشد :))
پاسخ :
:))
علیرضا آهنی
۳۱ تیر ۱۵:۴۷
مادر عزیزم ، امیدوارم هیچ وقت محبت هایت را فراموش نکنم .
پاسخ :
:)
مَرمَر :))
۲۹ تیر ۲۱:۵۱
نه مادر دردِ ما خواند نه خدا زجرِ ما:)
پاسخ :
:)
hani aliabadi
۲۷ تیر ۱۷:۱۱
خیلی رفیقیم :)
پاسخ :
:)
آرام :)
۲۳ تیر ۱۹:۳۴
مادر ، عزیزم 💜
مهربونم😚
تو را دوست دارم با تمام زحماتت😍
گاهی دلم میخواد بیام بغلت کنم ولی خجالت میکشم ..
شاید بزرگ شدم ..
پاسخ :
:)
حسین ژوان
۲۲ تیر ۲۳:۴۰
رفیق بی کلک!
پاسخ :
:)
ح. شریفی
۲۲ تیر ۱۹:۱۴
جمله که نمیشه گفت :)
مادر یعنی همه چیزهای خوب، مثل طلوع آفتاب، مثل بارون نم نم، مثل نسیم در دل یک روز خوب، مثل ...
پاسخ :
:)
قالب رضا
۲۲ تیر ۱۵:۵۱
یه کتابخانه هم نمیتونه در مورد مادر چیزی بگه! چه برسد به یک جمله:)
پاسخ :
:)
محسن رحمانی
۲۲ تیر ۱۴:۵۳
همه باهم مهربان باشیم.
پاسخ :
:)
Hossein Anari
۲۲ تیر ۱۴:۳۵
تنها در سه حالت برای دیگران مهم خواهی بود
1- خوشگل باشی
2- پولدار و مشهور باشی
3- انسانی وارسته باشی و دارای رفتار و منش شایسته
مادر تنها کسیه که فرزندش رو بدون همه ی این ها عاشقانه دوست داره.
مادر بی‌همتا ترین موجود مهربون روی کره خاکیه... .
پاسخ :
:)
soolin :)
۲۲ تیر ۱۳:۵۲
مادر بودن،سخت ترین و پرمشقت ترین کار دنیاست که تا اخر عمر هم بازنشستگی ندارد....و تنها حقوقی که بابت ان طلب میکنن،اندکی عشق است...😚
پاسخ :
:)
دختری از جنس باد
۲۲ تیر ۱۳:۱۵
خدای چشم های کِبریاییست مادر
پاسخ :
:)
Va hid
۲۲ تیر ۱۱:۴۷
مادر یعنی جنون مهربانی!!!

دلتون شاد!!
پاسخ :
:)
حوا ...
۲۲ تیر ۱۱:۴۱
وقتی تب می‌کنم، دوستت دارم از چشم‌هایش روی دستانم می‌چکد :)
پاسخ :
:)
خانومیش :)
۲۲ تیر ۱۱:۴۰
زمین خوردن چ زیباس...

اگرهدف بوسیدن پای مادر باشد...:(

جان بی جانم تقدیم چروک های پیشانیت مادرم
پاسخ :
:)
بانوی مومن
۲۲ تیر ۱۱:۳۹
عاشقتم مامان مهربونم:)))
پاسخ :
:)
ی دختر دهه هشتادیツ
۲۲ تیر ۱۱:۳۷
تمام محبت های عالم را هم جمع کنم...به پای محبت های مادرم نمیرسد...
تنها میتوانم بگویم..عاشقشم:)
پاسخ :
:)
ղმբმʂ
۲۲ تیر ۱۱:۳۶
شایسته ی پرستشی مادر ❤
پاسخ :
:)
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
وب نفس و مریم ❤💜
تگ ها
آخرین نظرات
آخرین مطالب
پیام های کوتاه
پر بیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان