בنیاے בوᓆـلویے

For Elise🎼

۷ ۱۲



مشهورترین قطعه لودویک وان بتهوون

واما شما این آهنگ رو کجا شنیدید؟!


NEMO The Nobody
۱۲ مهر ۱۱:۰۸

جالبه که این قطعه، چهل سال بعد از مرگ بتهوون پیدا شد!

پاسخ :
اهوم درسته
فرهاد ‌‌
۲۰ شهریور ۱۲:۱۹
به به چه قشنگ...
آفرین...
:)
پاسخ :
سلام اقا فرهاد :)
^_____^
یاسین . میم
۱۵ شهریور ۱۳:۲۹
ساعت نه شب :///
پاسخ :
متاسفانه :/
gity -brn
۱۲ شهریور ۲۳:۲۹
چه خووووب بود
آفرین
:)
پاسخ :
خیلییییی تشکر :)))
^___^
آرام :)
۱۲ شهریور ۲۲:۰۶
خخخ اشغالی  فکر کنم !
پاسخ :
خخخ اره با اهنگ عاشقانه چ کردن خخخ
مستر صفری
۱۲ شهریور ۱۷:۵۹
ماشن های آشغالی!
الان آهنگشون تغییر کرده:)
پاسخ :
اره قبلا همین بود !!!
:))
دختری از جنس باد
۱۲ شهریور ۱۱:۱۱
اون چرخونک های پارک که وقتب بچه بودیم سوارش میشدیم 
اینو میزاشت برامون:)
پاسخ :
:))))
محمدرضا ...
۱۱ شهریور ۱۹:۱۷
خیلی خوب زدی ... البته من متخصص تار نیستم ... فقط از شنیدنش لذت بردم ...
فکر کنم یا تلوزیون یه برنامه‌ای بود سال‌ها پیش یا آهنگ انتظار یه سازمانی بود که تماس گرفته بودم ...
پاسخ :
ممنونم ^__^ البته باید سرعتش یکم کمتر از این باشه من برای اینکه زیر یک دقیقه باشه سرعتشو بیشتر زدم....
 خیلی هم عالی :)
استاد بزرگ
۱۱ شهریور ۱۳:۳۲
عالی بود.
ولی چرا فقط اولش بود؟؟؟
کاملش رو نزدین هنوز؟؟
پاسخ :
مرسی:)
اره این قسمتی از قطعه ی اصلیه ک تو کتابمون اومده...کاملش نیست 
mohammad javad
۱۱ شهریور ۱۳:۲۹

آسانسورا:/
پاسخ :
اینشو نمیدونم ولی ماشین های شهرداری جواب بود خخخخ
رضا `پسر از جنس پدر`
۱۱ شهریور ۱۲:۵۷
ماشین ها شهرداری که برا جمع آوری پسماند ها میان :)))
پاسخ :
بله درست گفتید البته متاسفانه ...  
mohammad javad
۱۱ شهریور ۱۱:۵۱
سلام:)
به به:))
و ما این اهنگو همین جا شنیدیم:|
قالب نو مبارک:))
پاسخ :

سلام داداشی :)))
چه جالب تاحالا نشنیده بودی :| یکم دیگه گوشش کن 
مچکررر^_^
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
وب نفس و مریم ❤💜
تگ ها
آخرین نظرات
آخرین مطالب
پیام های کوتاه
پر بیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان