בنیاے בوᓆـلویے

مسافرت تهنایی

۴ ۴
اخی چه عشق مهربونی دارم من اجازه داد تا با خانوادم برم شمال
قربونت بشم اقایی که میدونستی دوست دارم با خانوادم باشم خودت گفتی دوست داری برو
همین الان دلم برات تنگیده:)
آرش دامن افشان
۲۵ تیر ۱۲:۵۳
سلام، وبلاگتون رو دنبال کردم. ممنون میشم شما هم ما رو دنبال کنید. :) مچکر
fafa 4026
۱۸ تیر ۱۷:۵۴
اخی چ مهربون シ
خوش بگذره جای مارو هم سبز بگردانシ
پاسخ :
اره اقاییه مهربونی دارم:)

Va hid
۱۸ تیر ۱۷:۰۰
خوش بگذره.
پاسخ :
ملسی:)
قاریان کتاب حق
۱۸ تیر ۱۶:۲۴
سلام !
از شما خواهش می کنم که ما را دنبال کنید . به شما احتیاج داریم. (ممنون)
در ضمن ، نوشته های نسبتا عالی داشتید . 
پاسخ :
دنبال شدی:)
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
وب نفس و مریم ❤💜
تگ ها
آخرین نظرات
آخرین مطالب
پیام های کوتاه
پر بیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان