בنیاے בوᓆـلویے

بی هیچ عنوانی

۱۶ ۱۳

 گذشته هایت را ببخش

زیرا آنان همچون کفش های کودکی ات نه تنها برایت کوچک اند
بلکه تو را از برداشتن گام های بزرگ باز می دارند

خودم این عکسی ک گرفتمو دوسش دارم گفتم باشما هم اشتراکش بذارم :)

آلاء ..
۲۹ ارديبهشت ۱۰:۴۶
براتون پست هم نوشته بودماااا
پاسخ :
فدای تو بشم من :)
تازه دیدم ^_^ تشکر فراوان 😚
آلاء ..
۲۳ ارديبهشت ۰۱:۱۶
روزتون مبارک دوقلوهای بیان
پاسخ :
عزیزمممم :)))
الاء مهربونم 😚
مـا جــــــღــ🌻ــدہツ
۰۱ فروردين ۱۹:۵۷
سلااااااااااااااااااااااام^____________^
سال نوی جفتتون مبارکا:)
سال خوبی داشته باشید(:
پاسخ :
سلام ماجده  جانم:)
تولد عید شما مبارک :)
همچنین سال بسیار عالی برات ارزومندیم‌^___^ ⚘⚘⚘😚
amirhosin (:
۰۶ اسفند ۱۰:۰۵
اوهوووم:)
پاسخ :
:)
♕αяαмεsн♕ ...
۰۵ اسفند ۱۰:۲۲
خیلی  خوشگله عکسه ...... افرین
پاسخ :
چشمات قشنگ میبینه :) ⚘
آشنای غریب
۰۱ اسفند ۰۰:۱۲
خوب کاری کردین عکس رو به اشتراک گذاشتین 
هم متن و هم عکس خوب بودن 
پاسخ :
:))مرسی
جناب منزوی
۳۰ بهمن ۱۴:۵۶
تصویر فوق العاده ست :)
پاسخ :
واقعنی :)ممنون
آرام :)
۲۸ بهمن ۱۹:۵۵
سلامممممم دو تا خواهر خوشگل 😍
وب نفسی و مریمی:))
خوبین هر دو ؟
یه دعوتی مریم کن چرا حرف با من نمیرنههههه🙄😅
پاسخ :
سلاممم به ارامی جانم :)
مریم میگه من مطلب نمیذارم توی وب اصن وبو حذف کن 😂😂
قربونت خوبیم تو خوبی ؟ 😘
محمدرضا ...
۲۸ بهمن ۱۴:۰۲
توصیف خیلی خوبی بود ...
پاسخ :
:))
جناب قدح
۲۸ بهمن ۱۳:۰۲
سلام :)
رسیدن بخیر دوقلوهای بیانی :)
پاسخ :
سلام :)
تشکر :)⚘
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
وب نفس و مریم ❤💜
تگ ها
آخرین نظرات
آخرین مطالب
پیام های کوتاه
پر بیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان