בنیاے בوᓆـلویے

فندوق خان یک ساله شدندی ^________^

۹ ۴۷

از اول هم باید موهامونو اینطوری میکردم تا بعضی ها حس نکن هرجور دلشون میخواد میتونن حرف بزنن ..اخه بگو اصلا من به شما کاری دارم ک میای اینطوری مینویسی :/// ببین نظرتو ثبت نمیکنم ک بفهمی ب شما ارتباطی نداره 😌

وااای فندوقی مون یک ساله پیش ماست :)

ممنون خداجونیم واسه این فندوق خوووب و نااااز و باحال :)

نمیدونم چرا عکس بی کیفیت افتاده :|

بنظرتون کدوم منم کدوم مریم ؟^______^

خب خب من سمت چپی ام بهله بعضی ها حس ششمشون درست گفته ...

بعدشم اصلا حواسمون نبود که من قبلا روی عکس پروفایلم عکسم ک بود موهام پیدا بود ..پروفایل بعدیمم که با همین شال عکس گذاشته بودم مریم هم با شال مشکیش وهم موهاش ک پیدا بود گذاشته بود :دی

باید مثل هم روسری هامون بود انشاءلله مورد بعدی مثل هم میذاریم خخ

👼😘فرشـ👼ـتـه بـی بـال 😊😍
۰۲ اسفند ۲۰:۲۳
اخی عسیسم سمت چپی توعی؟
پاسخ :
اهوم‌:)
قالب رضا
۰۱ اسفند ۰۱:۵۵
دیدی حسم درست بود؟؟؟
:)))))))))
پاسخ :
بله :)
حس ششمتون قویِ ها :)
سایت تفریحی چفچفک
۲۳ بهمن ۱۳:۲۱
مبارکه باشه
پاسخ :
ممنون :)
خاتون ..
۲۲ بهمن ۱۳:۲۸
اتفاقا من از روى شال ها و موهاتون نگفتم:|
عکس قدیمى پروفایلت رو هم ندیدم.
من از روى فرم دستت گفتم:/
پاسخ :
عه چ جالب انگیز :)))

Bahar 1999
۲۰ بهمن ۱۵:۲۷
ای جان 
تولدش مباررررک ツ
پاسخ :
ممنونم بهارجان :)))
مهری عباسی
۱۶ بهمن ۱۸:۱۵
تولدش مبااااااااااااارک همیشه سلامت باشه.
وبتون دنبال شد.
پاسخ :
ممنونم عزیزم :)
^_______^
نرگس
۱۶ بهمن ۱۵:۰۴
تولدش مبارک 👼
پاسخ :
ممنون عزیزم :)
میم . الف
۱۶ بهمن ۰۷:۳۴
آهان پسره!😅
:)))))
پاسخ :
اره دیگه:)))
فندوق خان :)
یه بنده خدا
۱۶ بهمن ۰۲:۵۴
#تربیک

:))))
پاسخ :
#تشکرات
:))))

محسن رحمانی
۱۵ بهمن ۲۱:۲۲
مبارکه.
پاسخ :
ممنونم :)
سنجاب کوچولو
۱۵ بهمن ۱۵:۴۷
انشالله تولد 120 سالگیشو درکنارش جشن بشگیرین :)
همیشه لبتون خندون 
پاسخ :
ممنون عزیزم :)
همچنین ^____^
shab gard
۱۵ بهمن ۱۰:۱۷
ببخشید شرمنده من منظورم خوب بود اشتباه  تایپی بود بخدا خخخخخخ

بخدا منظوری نداشتم

اشتباه تایپی بود فقط
پاسخ :
خخخخخ میدونم منم روی شوخی نوشتم :)

shab gard
۱۴ بهمن ۱۹:۰۱
سلام دنبالتون کردم 

مطالبتون خوله ولی زیاد قالبتون خوب نیس
پاسخ :
سلام ممنون
مطالب خودتون خوله :دی 
قالب جدید در راه است شاید :)
سیّد محمّد جعاوله
۱۴ بهمن ۱۲:۲۱
سلام
مبارک باشه
پاسخ :
سلام ممنونم :)
هادس ‌‌‌
۱۴ بهمن ۱۱:۳۰
مبارک باشه...
ان شاء الله به سلامتی تا صد سالگیش :)...خانوادگی کنار هم باشید...
بیشتر از فندق مو تو دیده :)...
پاسخ :
ممنونم :)
ان شاءلله ^_^
نمیدونم چرا عکس بی کیفیته ولی دیگه اینطوری ها هم نیست ک میگی :)
عکس فندوق موجوده‌ توی پست های دیگه :)
آرام :)
۱۴ بهمن ۱۰:۳۳
وای چه ریز میزههه😍😍😍

تولدش مبارککککک❤💓😍😘💓❤😘💓😍
پاسخ :
😍😍
ممنون آرامیم :)
😄😄😄
گلاویژ ...
۱۴ بهمن ۰۶:۱۴
ان شاءالله تولد 120سالگی فندق خان:) 
پاسخ :
ممنونم گلاویژ جان :)
اسمان ***
۱۴ بهمن ۰۲:۰۳
ای جااااانم
ع من دیر به معما رسیدم ولی تا عکس رو دیدم فهمیدم‌:)) 
دوقلوهای دوست داشتنی
پاسخ :
عه زود معمارو جواب دادم پس خخخخ
^_____^
فداتم ک اسمونیم :)
میم . الف
۱۳ بهمن ۲۱:۳۲
تولدش مبارک. :)🎂🎁🎊🎉🎀
خواهرین باهم؟ :) با فندق ومریم؟ :)))
پاسخ :
ممنونم عزیزم :)
فندوق خان ک پسره پس خواهرنمیشیم با هم :دی
منو مریم خواهریم و فندوق خان پسر داییمه :)
خاتون ..
۱۳ بهمن ۲۱:۰۳
دیدى درست گفتم :)
پاسخ :
:))))))
میثم ر...ی
۱۳ بهمن ۱۹:۴۶
چه فندق جیگریه :)
انشاالله تولد 120سالگیش
پاسخ :
:)))
ممنون‌ ^_______^
نجمه شفیعی
۱۳ بهمن ۱۸:۲۷
وای خدایا مردم از خنده ! عجب آدمهای باحالی هستیم ما دیگه . بیشتر کامنتها درباره دو بانوی محترم بود، باور کن اصلا حواسشون به تولد فندق نبود! احتمالا تولد مبارکی هم که گفتند ، فکر کردن سرتیتر کامنت هست و باید بگن.
خودم هم یکیشون بودما.
به هر حال تولدت مبارک فندقی خوشمزه🎉🎂🎁🍭
پاسخ :
چرا عزیزم بچه ها فندوق خانو میشناسن و تولدو تبریک گفتند ...
بعد سوالی ک پرسیده بودمو جواب دادن و خوشحالم موجبات خنده ی شما فراهم اومد .
ممنون
انار کـــ:)ــــ
۱۳ بهمن ۱۰:۴۶
تولد فندق مبارک^_^
پاسخ :
ممنون انارک جان :)
stay❤ positive
۱۳ بهمن ۰۸:۳۷
مبارکااا بااشه🎁🎂❤🎈🎈🎈
ب عنوان اولین پستی ک از وبلاگت میخونم حس کردم دست چپیه باشی😊

پاسخ :
ممنونم :)
خیلی خوش اومدی به وبم‌:)
بله حست درسته ^_^ 😄😄😄افرین واقعا 🙂
علیـ ــر ضــا
۱۳ بهمن ۰۸:۲۵
😐 
عه بگید دیگه همه کامنت گذاشتن 😀 کسی دیگه ای نمونده
پاسخ :
نه یه نفر دیگه مونده ک بگه  از الکی خخخخخخ
علیـ ــر ضــا
۱۳ بهمن ۰۸:۲۲
تولدشون موبارکااااا 😌
سمت راستی 😀
پاسخ :
ممنون علیرضا :)
نمیگم ک الان D:
حوا ...
۱۳ بهمن ۰۵:۲۹
مبارکه :)
خدا حفظش کنه :)
پاسخ :
ممنون حواجونی:)
قالب رضا
۱۳ بهمن ۰۰:۵۷
نه تورو می شناسم
نه مریم رو
ولی یه حسی میگه سمت چپی تویی!
راستی تولدش مبارک
پاسخ :
منم شما رو نمیشناسم خخخ چ ربطی داشت الان اینی ک گفتم :دی
بچه های دیگه هم نمیشناسن همینطوری حسی گفتیم حدس بزنن:)
شاید D:
ممنونم :)
آلاء ...
۱۳ بهمن ۰۰:۱۳
یه سوال جفتتون متاهلید؟
پاسخ :
بله عزیزم :)
milad mirshekar
۱۲ بهمن ۲۳:۲۸
تولدش مبارک
همیشه در پناه حق باشن
پاسخ :
ممنونم‌:)
:)
خاتون ..
۱۲ بهمن ۲۲:۴۵
نه دیگه اول تو باید مشخص کنى تا من دلیلش رو بعد بگم d:
پاسخ :
خب باوشه هر وقت مشخص کردم دلیلشو بگو:d
حانی ...
۱۲ بهمن ۲۲:۳۵
مبارکا باشد😍
پاسخ :
ممنونم حانی جانی:)
دست نویس
۱۲ بهمن ۲۲:۳۳
خدا حفظشون کنه
تولد ایشون مبارک
پاسخ :
ممنون :))
خاتون ..
۱۲ بهمن ۲۲:۱۷
جانا..تولدش مبارک.
مطمئنم شال سفید تویى .
پاسخ :
قربونت عزیزم :)
ازکجا انقد مطمعنی ؟؟
آلاء ...
۱۲ بهمن ۲۲:۱۶
ایششششالا خدا به منم یه دوقلو بده
پاسخ :
انشاءلله... به من هم بعداها :)
soolin :)
۱۲ بهمن ۲۲:۱۳
حس ۶امم میگه سمت چپیه(شال سفید داره):نفس بانو و سمت راستیه(شال سیاه):مریم بانو
باااور کنید من راس میگم.😊😉😉
تولللد تولد تولدش مبارک🎈🎆🎇✨🎉🎈🎇🎆🎑🎁🎁🎁🎁
پاسخ :
خب بعدا بهتون میگم :))))
ممنون عزیزجان^_^
عرفان ...
۱۲ بهمن ۲۱:۵۷
دنیای کامپیوتر:
(؟؟??)
پاسخ :
بعله (؟؟؟؟؟) 
Aramam .F
۱۲ بهمن ۲۱:۴۷
تولدش مبارکهههههه:)))
پاسخ :
ممنونم آرامیم :)
آلاء ...
۱۲ بهمن ۲۱:۴۴
سلام 
تفلدش مبااارک
از این زاویه چطور تشخیص بدیم کی به کیه:|
شاید اونی که موهاش بازه مریم باشه
شما موهاتو بافتی:)
آ
پاسخ :
سلام الاءجانم :)
ممنونم عزیزم
همینطوری خب میخواستم ببینم چی‌میگید :) بعدشم عکسمونو هم میدید که نمیدونستی کی کدوممونه ^_^
حالا بعدا میگم‌بهتون :)
*یه خانوم گل*
۱۲ بهمن ۲۱:۴۰
اوخی چه بامزه اس
پاسخ :
^_____^
حسین ژوان
۱۲ بهمن ۲۱:۲۵
تولد فندوقی مبارک...
اووم.طبق چینش بادکنها و تعداد زردها بیشتره و دوازد ها تا لیوان و کلاه هم باب اسفنجیه نتیجه میگیریم شال سیاه شما هستین.
دی:
پاسخ :
ممنون اقا حسین فندوق خان ما هم حسینِ اسمش :)
واینکه خوش اومدین به وب من :)
عجب نتیجه ایی از همه چی گرفتین ولی الان نمیگم که کدوم منم :دی 

yasna sadat
۱۲ بهمن ۲۱:۱۸
شال سیاهه شمااااااایی:)

تولدش مباارک
پاسخ :
فهلا نمیگم ^____^
مرسی عزیزم:))
Unknown 96
۱۲ بهمن ۲۱:۰۶
اخی تولدش مبارک سلامت باشه همیشه خدا حفظش کنه ^_^ 
چه سخت سمت چپی شمایی؟
پاسخ :
ممنونم ناشناس جانمممم :)
نمیگم فهلااا :d
Va hid
۱۲ بهمن ۲۱:۰۵
سلام
حالتان خوب

تولدش مبارک 

خدا حفظش کنه

دلتون شاد
پاسخ :
سلام ممنونممم :)
شما نیز شاد :)
مستر صفری
۱۲ بهمن ۲۱:۰۵
وای چه فندق دلربایی:)
تولدش مبارک، یه بوس به عمو میدی فندق جان:)
خدا براتون هزار سالش کنه:)
نسبتتون باهاش چیه؟
سمت راست: شما
سمت چپ: مریم
پاسخ :
خودِعشقِ فندوق خان:)
ان شاءلله و سرنوشتی خوووب :)
پسرداییمه ^_^
اینو نمیگم بذارید بقیه جواب بدن بعد میگم :)
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
وب نفس و مریم ❤💜
تگ ها
آخرین نظرات
آخرین مطالب
پیام های کوتاه
پر بیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان