בنیاے בوᓆـلویے

🌺پاییز کوچک من🌺

۵ ۱۱


پاییزِ کوچکِ من
گنجایشِ هزار بهار
گنجایشِ هزار شکفتن دارد
پاییزِ کوچکِ من
دنیایِ سازشِ همه رنگ­‌هاست 
با یکدیگر . . .
حسین منزوی

فیکوس لیراتا
۲۳ آبان ۰۰:۲۴
چه عکس قشنگی 
پاسخ :
:))
خوش اومدی به وب ما:) ⚘
milad mirshekar
۲۰ مهر ۱۵:۰۴
دنیایِ سازشِ همه رنگ­‌هاست 
با یکدیگر . . .

عالیه
پاسخ :
:))))
عبداله رضوی
۱۹ مهر ۰۰:۱۱
پاییز رازآلودِ من...
پاسخ :
:))
ما جــــــــღــــــدہツ
۱۸ مهر ۱۳:۴۶
منم شکر خدا خوبم...ولی دارم کم کم له میشم:|

پاسخ :
عزیزم همیشه خوب باشی :) 
واسه چی ؟
فاطمه سادات داوری
۱۷ مهر ۱۶:۵۲
وای چه عکس زیبای است من که حیرت زده شدم:))
پاسخ :
:)))
ما جــــــــღــــــدہツ
۱۷ مهر ۱۵:۴۵
ووووووویییییییی چه عکس خوشگلی😍😍😍

:)))
خوبید شما ها؟
:)

پاسخ :
:)))
بله ما که عالی ایم ^_____^ تو خوبی ماجده جون :)
a.r rashvanlui
۱۷ مهر ۱۲:۵۷
بسیار زیبا و خوش سلیقه ...
پاسخ :
خیلی ممنون :)
آرام :)
۱۷ مهر ۱۱:۵۸
دو عدد دوقلو  چرا یهو عیب شدین ؟ 
بی تلبیت هاااا😚
خوبین خوش میگذره 😎
پاسخ :
سلام ارامیممممم :)
خخخخ 😘
عالییییی  تو خوبی چیکارا میکنی ؟ 
جناب قدح
۱۷ مهر ۱۱:۴۸
عجب عکسی !
از کجا آوردیش؟
پاسخ :
توی یه کانال پیداش کردم :))))  خیلی قشنگه ^_^
جناب قدح
۱۷ مهر ۱۱:۴۷
سلاااام :)
کجایین شما ؟؟؟؟؟
پاسخ :
سلام قدح خان :) 
در پی زندگی ^_^
خوبین :)
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
وب نفس و مریم ❤💜
تگ ها
آخرین نظرات
آخرین مطالب
پیام های کوتاه
پر بیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان