בنیاے בوᓆـلویے

این دیگه محشره :) از همه سَرِ.. طراحی

۱۰ ۲۷

عشق یعنی

               همونی که  داری الان بهش فکر میکنی

قالب رضا
۳۰ آذر ۱۲:۰۶
ماشاالله به این همه هنر.
آفرین واقعا دستتون درد نکنه!
پاسخ :
خیلی ممنونم :))
مریــــ ـــــم
۳۰ آذر ۱۱:۲۱
خیلی خوب طراحی میکنی خیلیییی هااا

چندنفرن/الان دقیق کدوم یکیه؟
:دی
پاسخ :
مرسی عزیزززم :))))
:)
ماه گیسو
۲۹ آذر ۱۹:۴۲
تو یه محشری افسونگری خخخخ
پاسخ :
خخخخخ ممنونم ماه گیسو جان :)))
maryam ...
۲۹ آذر ۱۶:۲۵
خواهری گلم خیلی قجنگ شده 
ولی از من قشنگ تر شد:)
شلمندتم اهم 
پاسخ :
فداتشم عزیزم :)
از من قشنگ تره اهم :)))
نفس نریمانی
۲۹ آذر ۱۴:۰۷
خیلی زیبا طراحی می کنی
پاسخ :
خیلی ممنونم نفس جون :)
آقای سر به هوا(o_0)
۲۹ آذر ۱۳:۲۱
ادمک خطی های خودم از همشون قشنگ تره:)))))))
پاسخ :
ادمک خطی هاتونو ببینم:))))
علی رحمانی پور
۲۹ آذر ۱۲:۲۵
زیبا کشیدی
پاسخ :
خیلی ممنونم :)
خرگوشک :)
۲۹ آذر ۱۰:۱۵
وااااای اینو خودت کشیدی؟؟؟ خیلی خیلی خیلی عالیهههه ^______^
پاسخ :
اره عزیزممم :))
ممنونم خرگوشکم :)))
حوا ...
۲۹ آذر ۰۸:۰۷
عالیه عالی *_*
پاسخ :
فداتم حواییم :)
Unknown 96
۲۸ آذر ۲۳:۳۶
خیلیییی قشنگه افرین 
پاسخ :
خیلیییی از نظر شما سپاس :)
Hananeh Kh
۲۸ آذر ۲۳:۰۵
نفسی پیکاسوی کی بودی تووووووو!!!!؟؟؟؟؟
واقعن عاااالیه!!👌👌
پاسخ :
فداتشم :)))) مرسی :)
محمد هستم
۲۸ آذر ۲۱:۲۷
این و از اونیکی که گفتم از بقیه بیشتر خوشم اومد، بیشتر دوست دارم. انتقادم کنیم؟ 
پاسخ :
خیلی ممنونم ..بله انتقاد نیز پذیراییم :)
علیـ ــر ضــا
۲۸ آذر ۲۱:۲۴
عالیوه
پاسخ :
عالیوه :))
ممنونم:)
آقای ربات
۲۸ آذر ۲۰:۴۰
بلله :))
خیلی عالیه . آفرین هنرمند ! 
پاسخ :
خیلی تشکرمندم ک :)
Aramam .F
۲۸ آذر ۲۰:۳۹
نفس بانوووووو تو پیکاسوی کشف نشده ای...خودم میام کشفت میکنم:)))
خودت تمرین کردی که به اینجا رسیدی یه کلاسم رفتی؟
پاسخ :
فداتشم :)
اره اینا رو خودم تمرین کردم راهنمایی ک بودم کلاس رفتم ولی استاد عزیزم چیز زیادی یادم نداد :/
یوقت به استادا بر نخوره ^_^
آشنای غریب
۲۸ آذر ۲۰:۱۸
چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است!

خودتونم گفتین که از همه سرِ

عالیست
پاسخ :
:)))
ممنونم که :)
محسن رحمانی
۲۸ آذر ۲۰:۱۶
پیشاپیش شب یلدا بر شما مبارک.
پاسخ :
همچنین برشما :)
♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
۲۸ آذر ۲۰:۱۴
اینو میشه پرینت 3 بعدی گرفت؟
پاسخ :
نمیدونم :| شاید شد ..میشه؟
آقای ربات
۲۸ آذر ۲۰:۱۱
عشق یعنی همونی که الان داری بهش فکر میکنی ! من به داروسازی فکر میکردم :))
طراحی قشنگیه ! اینم کار خودتونه ؟؟؟؟
پاسخ :
 عشقِ داروسازی :)
ممنونم:))
بله خودم کشیدمش :))
DeL Nevis
۲۸ آذر ۲۰:۰۴
طراحی که عالیه 

ولی راجع به عشق یکم شک دارم :)) 
پاسخ :
:))) ممنونممم
 راجع عشق شک نکن :))
پریسا سادات ..
۲۸ آذر ۱۹:۵۹
خیلی قشنگه فقط یه ذره لبش زیاد بزرگه (الکی مثلا نقاشی من خیلی خوبه*چشمک)
پاسخ :
خیلی خوش اومدی به وبم :)
ممنونم عزیزم :) بله ایشون لب هاش بزرگه :)
مرسی بابت نظرت 😊
محسن رحمانی
۲۸ آذر ۱۹:۵۶
خیلی قشنگه .
پاسخ :
خیلی ممنونم :)))
منصوره 🌹🌹🌹
۲۸ آذر ۱۹:۵۵
واااااای محشره نفسی ❤❤❤
پاسخ :
مرسی عزیزدلم منصوره جونی:)))
😂😘زهــــــرا 😊😍
۲۸ آذر ۱۹:۵۰
خدا نکنهههههههههههه
پاسخ :
عزیزم :)
آشنای غریب
۲۸ آذر ۱۹:۵۰
عشق یعنی همون ^_^
پاسخ :
و درباره ی طراحیم؟؟؟ :)
😂😘زهــــــرا 😊😍
۲۸ آذر ۱۹:۴۹
عالیععععععععععع
پاسخ :
فداتتتتتت :))))
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
وب نفس و مریم ❤💜
تگ ها
آخرین نظرات
آخرین مطالب
پیام های کوتاه
پر بیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان