בنیاے בوᓆـلویے

آووووو :)خوشمان آمد

۳۲ ۲۳

بچه ها اگه خوشتون میاد از طراحی هام لدفانی اون قلبه رو هم بفشارید  :)

با تشکر مدیریت نفس 😊

خوشگل کی بودی تووو :)

Behnam BN
۱۵ اسفند ۲۰:۰۱
دیفونه خودتی شیپیش خخخخحخ :)))))
پاسخ :
ن تویی بحث نکن خخخخخ
Behnam BN
۱۵ اسفند ۱۹:۵۵
خخخخخخخخ

یا ابرفرض خخخخخخخخ 
خدا نکشتت ، مردم از خنده خخخخخخ :)))))))😂😂😂
پاسخ :
خخخخ  دیفونه
Behnam BN
۱۵ اسفند ۱۹:۵۲
نوشتی " اون قلبه رو هم بفشارید " ....
کدوم قلب رو میگم ؟؟؟؟؟؟ :(((((
پاسخ :
اووو دیفونه خخخ اون که مالِ الان نیست منم نگاه نمیکنم ببینم برای کدوم پست نظر گذاشتی 
اون قالب قبلیم قلب داشت این نداره ^_^
Behnam BN
۱۵ اسفند ۱۹:۵۰
لابکو میگم دیگ ، الآن لایکتون قلب نداره خخخخ :))))
پاسخ :
من کی درباره ی لایک حرف زدم؟
Behnam BN
۱۵ اسفند ۱۹:۲۱
شما دو تا خواهرا ، مثل پت و مت میمونین ....
از هم دیگه هم تعریف میکنین :)))) خخخخ

شوخی کردماااااا اااا اا ا خخخخخ :)))))
پاسخ :
خودتی خخخخخ

Behnam BN
۱۵ اسفند ۱۹:۱۸
الآن من یه سوال دارم ، کدوم قلب ؟؟؟ !!! خخخخخ :))))
😂😂😂ویرایش کن خواهری خخخخ :)))
پاسخ :
کدوم قلب ؟
ომɾყმო ...
۲۵ مرداد ۱۳:۱۰
خخخ ابجی دوقلوی خودمی هنرمند 😍♡♡
پاسخ :
فراتم ک اجی جونم :)
من و غریبه
۱۸ مرداد ۲۰:۴۹
چه طراحی های قشنگی :))
ماشالله استادی هستی واسه خودت:)
پاسخ :
وااای مرررسی :)
 نفس در پوستِ خود نمیگنجد :)
آرام :)
۱۶ مرداد ۲۳:۴۰
چه ناز ❤
پاسخ :
:))
🌸🌸 سَـمَـــر 🌸🌸
۱۶ مرداد ۲۰:۵۱
میشه ذخیره کنم بذارم پروفایلم؟ :د خیلی قشنگه 
پاسخ :
اشکالی نداره عزیزم :)
mm ka
۱۶ مرداد ۱۳:۲۹
خییییییییلی زیبا !!
قلب رو هم زدم :)
پاسخ :
خیلی ممنونتم :)))
میثم ر...ی
۱۶ مرداد ۱۲:۴۹
عالی
پاسخ :
مرسی :)
ما جــــــــღــــــدہツ
۱۶ مرداد ۱۲:۰۰
خیلییییییییییییییییییی خوبه^^
پاسخ :
خیلیییی مرررسی :) 
حوا ...
۱۶ مرداد ۰۱:۲۲
آفرین دختر ^_^
پاسخ :
:)) 
nily ..
۱۶ مرداد ۰۰:۳۳
خوشمان آمد! :))))))
پاسخ :
😉😉
Aramam .F
۱۶ مرداد ۰۰:۲۴
زیبا مث همیشه:)
زدم:)
پاسخ :
خیلی ممنون :))
مرسی
منصوره 🌹🌹🌹
۱۵ مرداد ۲۱:۲۹
عالی بود
قلب رو هم زدم
:))))))
پاسخ :
مرررسیتم  من :)))
حسنا مـ
۱۵ مرداد ۲۱:۱۳
خیلیم عالی
قلبه رو هم زدم :)
پاسخ :
ممنون
خیلی هم ممنون  :))))
♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
۱۵ مرداد ۲۱:۰۹
اینو یجایی دیده بودم...
حالا نه اینو ولی شبیهشو ...
خیلی آشنا بود :)
همینجوری ادامه بده :)
پاسخ :
خب من از روی یه عکس کشیدمش حتما اونو دیدی :)
چِشوم :))
مرسی بابت نظرت :)
اسمان ***
۱۵ مرداد ۲۱:۰۸
ای جان ...هنرمندکی بودی تو
پاسخ :
:)

فدات 
زیبابینِ کی بودی تو :)
Va hid
۱۵ مرداد ۲۱:۰۳
نقاشیتون زیبا !لایک!
پاسخ :
خیلی هم ممنون :)) قلب رو هم بزن خخخ
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
وب نفس و مریم ❤💜
تگ ها
آخرین نظرات
آخرین مطالب
پیام های کوتاه
پر بیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان