בنیاے בوᓆـلویے

وای چ خوبه :)+عکس

۵ ۱۷

+عکس

 خوشحالی یعنی زندایی بشی :)

دختر عمش هم میشم تازه :))

اینم کیک ک منو اقاییم براش خلیدیم:)

ویرا بانو
۱۶ مهر ۱۳:۳۱
وای مبارکا باشه من دیر رسیدم
راستی خودت کی عروس شدی اینم نمیدونستم خخخخ
خوشبخت باشی دوست جونیم
پاسخ :
خخخخ اشکال نداره مهم اینکه رسیدی:*
یه سال شده ولی سالگردمو تو وبلاگم نذاشتم یعنی نشد بذارم :)
مرسی عزیزم همچنین:)))
متیو تل
۱۴ مهر ۰۷:۵۶
سلام. سپاس
پاسخ :
سلام .سپاس از پدرو مادر نی نی :)
آشنای غریب
۱۳ مهر ۱۵:۱۹
مغزم هنگ کرد بعد صوت کشید   بعدش تونستم خردش کنم فهمیدم^_^
پاسخ :
خخخخخ خداروشکر ک فهمیدی:)
علیـ ــر ضــا
۱۳ مهر ۱۳:۵۵
موبارکه صاحبش 
پاسخ :
:)
مریــــ ـــــم
۱۳ مهر ۱۲:۴۶
باپاهاش مهر زدین؟؟
پاسخ :
خب بعضی جاها با پای بچه مهر میزنن دیگه :)
Aramam .F
۱۳ مهر ۱۱:۱۶
خدا حفظش کنه:)
مبارکههههه:)
پاسخ :
خهلی ممنونممم
ملسییی :)))
آشنای غریب
۱۲ مهر ۲۳:۲۸
خدا حفظش کنه !
چه قدر هم نازه نمیتونم احساستم رو ابراز کنم

نسبت فامیلیتون رو  هم قاطی کردم ^_^
پاسخ :
مررسی عزیز :)
اره خهلی نازه :)
نسبتمون این  ک یعنی هم بچه ی داییمه هم اینکه من زنداییش میشم :)
دقیق تر اینکه خواهرشوهرم میشه زنداییم .شوهرش میشه داییم .یعنی اینکه من میشم زندایه بچشون هم دخترعمش :)
اوفتاااد خخخخ خهلی توضیح دادم ^_^
محسن رحمانی
۱۲ مهر ۲۱:۱۴
کو عکس؟

یعنی عروس شدید؟شیرینی هم پس بدید :دی
پاسخ :
اون نوشته که زیرش نقطه چین هست رو کلیک کن عکس میاد:)
خخخ نه عروس که یه سالی هست شدم :)
منظورم اینه که بچه ی خواهرشوهرم بدنیا اومد و من زندایی شدم :)
اوکی؟ *(^_^)*
☁ BaRooNi ☁
۱۲ مهر ۱۹:۵۷
پس پسره
خدا حفظش کنه :))
پاسخ :
بهله خهلی ممنون:))
Hossein MK
۱۲ مهر ۱۹:۲۸
مبارک باشه
خدا حفظش کنه
پاسخ :
خیلی ممنوووون :)
☁ BaRooNi ☁
۱۲ مهر ۱۹:۱۶
مبارک باشه 
ان شالله تقدیر خوبی تو این دنیا داشته باشه

اسمش چی چیه ؟ :))
پاسخ :
ان شاالله :)
اسمش آرسامِ :)
♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
۱۲ مهر ۱۹:۱۶
من گاز میخوام :((
پاسخ :
خخخخ
میثم ر...ی
۱۲ مهر ۱۹:۰۵
چه پاهای نازی کوچولویی داره
خب از چهرشم عکس میگرفتین صورت ناشو ببینیم
پاسخ :
خهلییییی :)
خب شاید مامانش اینا دوس نداشته باشن عکسشو بذارم :)
♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
۱۲ مهر ۱۹:۰۱
خدا نگهش داره D:
ولی گاز خورش توپه ها *_*
پاسخ :
مرسی ممدو:)
 خخخخ ن گناه داره انقد کوچولو موچولوعه که :)
Unknown 96
۱۲ مهر ۱۹:۰۰
😍😍 خداحفظش کنه
مبارکههه 
پاسخ :
ممنووون :))
Va hid
۱۲ مهر ۱۸:۵۸
خدا حفظش کنه !!

موفق باشید!!
پاسخ :
خیلی ممنون اقا وحید:)
😂😘زهـــღـــرا 😊😍
۱۲ مهر ۱۸:۵۸
وایییییییییییییی عسیسم
پاسخ :
:) خهلی نازه
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
وب نفس و مریم ❤💜
تگ ها
آخرین نظرات
آخرین مطالب
پیام های کوتاه
پر بیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان