בنیاے בوᓆـلویے

خسته شدم که:|

۲۲ ۱۵

یک عدد گز خوری البته هنوز کامل نشده :)

:) قشنگه؟

😄😄

+بچه ها لدفانی اون قلب رو هم بفشارید خو :) 

بدون لایکِ کی بودم من :(

mitra .mo
۰۹ آبان ۱۷:۴۴
اغا اون قلبی که نوزده تا شده رو من گذاشتما
پاسخ :
مرسیتم که :))))
میم عین
۲۵ مهر ۲۳:۰۵
بله قشنگه
پاسخ :
خهلی ممنون :)
مریــــ ـــــم
۲۵ مهر ۱۲:۴۸
چه هنرمند
:|
پاسخ :
مرسی :)
ʜᴀᴅɪs :)
۲۴ مهر ۰۸:۲۴
چقدم قشنگ
هنرنزدایرانیان استُ هست دیگه :)))


پاسخ :
قربونت :)
علیـ ــر ضــا
۲۲ مهر ۱۲:۴۹
😐😐😐 ماشاالله 😐😐😐 حسودی می‌کنه آدم بهت 
پاسخ :
:)
حسودی واسه چی ؟ 
حوا ...
۲۲ مهر ۰۸:۱۵
خیلی خوشگله ^_^
پاسخ :
خهلی ممنون حواجونی :)
merSa Na
۲۱ مهر ۲۲:۲۵
چرا انقد سر داره ؟!
من همیشه میقلبم !

پاسخ :
گفتم هر وقت خسته شد از اون سرش یکی دیگه برداره بذاره  خخخخ
اونا ماله گزخوریای دیگس :) 
مرسی عزیزم :)
DeL Nevis
۲۱ مهر ۲۰:۵۹
قشنگه که D:
قلبم زدم :-"
پاسخ :
مرسی که :)))
آرام :)
۲۱ مهر ۱۸:۵۸
خیلی عالیه خودت درستش کردی؟ 
قلب دو تا 💜💜
پاسخ :
بهله در حالِ یادگیری هستم :)
مرسی :)
soolin :)
۲۱ مهر ۱۸:۱۴
{قلب}
پاسخ :
:))))
Hossein MK
۲۱ مهر ۱۸:۰۸
قشنگه
پاسخ :
تشکرات اقا حسین :)
اسمان ***
۲۱ مهر ۱۷:۳۳
خیلی عالیه 
پاسخ :
خیلیییییی :)
مرسیتم که :)
Aramam .F
۲۱ مهر ۱۷:۳۰
خیلییییی قشنگه:)
پاسخ :
خهلی ممنون :)
ماه گیسو
۲۱ مهر ۱۷:۱۶
قشنگ شده =))))))
پاسخ :
مرررسی :)
Va hid
۲۱ مهر ۱۷:۰۶
بله!@

خیلی قشنگه خانم هنرمند

موفق هستی موفق تر باشید!!
پاسخ :
خیلی ممنونم داداشی:)
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
وب نفس و مریم ❤💜
تگ ها
آخرین نظرات
آخرین مطالب
پیام های کوتاه
پر بیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان