בنیاے בوᓆـلویے

●●●

۶ ۱۱

♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
۲۲ آبان ۲۱:۵۱
پیج عاشقانه ها فوق العاده س
پاسخ :
اره خیلی :)))
آشنای غریب
۲۲ آبان ۲۰:۳۴
بدون اینکه بفهمه دوسش داریم فرستادن گل و گلدون به خونشون تاثیر داره عایا ؟ 

و یاد این شعر افتادم 

میروم گل میخرم، باید بفهمد عاشقم
گل برایش میبرم، باید بفهمد عاشقم

گل نیازی نیست، وقتی اینقدر حالم بد است
از همین چشم ترم، باید بفهمد عاشقم

از همین اصرار که هی سعی دارم بی دلیل
از مسیرش بگذرم، باید بفهمد عاشقم

از همین دیوانه بازی های بی حد و حساب 
از همین شور و شرم، باید بفهمد عاشقم

یک نفر در شهر پیدا کن که نشناسد مرا
از همه رسواترم، باید بفهمد عاشقم

عالم و آدم خبر دارند و باور کرده اند
او ندارد باورم، باید بفهمد عاشقم

باید از امشب غزل پشت غزل وصفش کنم
شاعرم،خیر سرم، باید بفهمد عاشقم
پاسخ :
چرا نمیخواید بهش بگید که دوسش دارید؟
شاید از این نشانه های که توی شعر بود نفهمه که عاشقشید 
سکوت عشق
۲۱ آبان ۲۳:۴۷
عشقی نداریم که بهش گل بدیم اگه بود همه کار براش میکردیم ولی حیف که نیست!
پاسخ :
ان شالله بزودی عشق دار بشید :)))

آرام :)
۲۱ آبان ۲۳:۰۹
هر گلی که خوشگل و ناز باشه😍
پاسخ :
:))
مثل گل نرگس :)
Va hid
۲۱ آبان ۲۱:۴۲
خب من یه مردم نمی تونم حس یه زن رو درک کنم!!

ولی خب دلتون شاد!!
پاسخ :
درسته ولی وقتی اینو خوندی دیگه یادگرفتی که به همسرآیندت گل هدیه کنی :)
آرام :)
۲۱ آبان ۱۶:۱۵
من عاشق گلمممممم:)))

متن نوشته قشنگی بود.

پاسخ :
چه گلی ؟ :)))
اهوم قشنگه :)
اسمان ***
۲۱ آبان ۱۳:۳۲
متاسفانه مرد نابغه کم داریم:)))
پاسخ :
دقیقا :)
ولی فک کنم این پست رو اگه ببینن یکم تعدادشون بالا میره :)))
الکی مثلا خیلیا وبلاگ منو میخونن😉😄
حوا ...
۲۱ آبان ۱۲:۵۹
به منم خیلی حسِ خوبی میده :))
پاسخ :
چه خوووب :)
Hossein MK
۲۱ آبان ۱۲:۱۴
زیبا بود
کامنت اولو😄
پاسخ :
مرسی یاد بگیر اقا حسین نمیدونم چند سالته برای آیندت خوبه:)
اره عاشق کامنت اولم :)))) خخخ
ղმբმʂ .
۲۱ آبان ۱۲:۰۵
چ حس خوبی این عکس بهم میده :)
پاسخ :
ممنونم از خودم که نظرمو گفتم :)))))
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
وب نفس و مریم ❤💜
تگ ها
آخرین نظرات
آخرین مطالب
پیام های کوتاه
پر بیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان