בنیاے בوᓆـلویے

چطوره؟ :)

۱۲ ۲۳

ضــِــد !!
۲۹ آذر ۱۹:۰۹
خیلی قشنگه:)
پاسخ :
خیلی ممنونم :)
خرگوشک :)
۰۹ آذر ۱۴:۴۷
واااایی چقدر قشنگ شدهـــ
نفس کلاس نقاشی میری؟ @_@
پاسخ :
مرسی اجی جونی‌:)
ن عزیزم:)
پایگاه مذهبی شهید حججی
۰۳ آذر ۱۸:۰۱
عالی چهره منم میکشی؟
پاسخ :
باید عکسو ببینم که میتونم بکشم یا نه :)
واران ...
۰۱ آذر ۱۷:۴۷
یکی از یکی بهتر ^__^
خیلی قشنگه خیلی ^__^
👏👏👏
آفرین 
آفرین 
واقعا آفرین 👏👏
کلی کیف کردم.
مرسی از انتقال این همه حس خوب و شیرین ^__^
مرسی انصافا .
عالیست.
پاسخ :
وای ممنونم عزیززززم
:)))
خوشحالم که این نقاشیم حس خوبی داشته :))))
😄😄😄😊 ^_________^
آران
۰۱ آذر ۰۰:۲۸

قلب خاک خوبی دارد...! 
هر دانه که در آن بکاری از هر جنس..
از همان جنس صدها دانه برمیداری...!
پاسخ :
واقعا همینطوره:)
ممنون
mitra .mo
۳۰ آبان ۱۴:۱۷
این یکی خیلی قشنگ شده
پاسخ :
خهلی مممنووونم که :)
غلامرضا ...
۲۸ آبان ۱۹:۰۰
با عرض سلام
عالی کشیدی عالی.
اگه یه روز زن گرفتم باید عکس زنمو بکشی:)
با آرزوی بهترینها...یاعلی
پاسخ :
با عرض عیلک سلام ^_^
مرسی:)
چشم حتما :)
همچنین برای شما :)
😂😘زهـــღـــرا 😊😍
۲۸ آبان ۱۰:۲۳
چ قشنگگگگگگگگگگگگگ
پاسخ :
:))))))
آقای دال
۲۷ آبان ۱۹:۱۲
O_O چه قشنگه
پاسخ :
^_^ مرسی واقعا :))))
پوریا آریافر
۲۷ آبان ۱۸:۰۵
عالیه عالی
منم چهره نقاشی میکردم :)
نقاشی یکی از خوبی هاش آرامشی هست که به ادم میده
راستی موهاش رو خیلی حرفه ای کشیدی 
پاسخ :
واقعا ممنونم از تعریفتون :)
عه واقعا دیگه نقاشی نمیکنید؟؟؟
بعله دقیقا :)
اوووو جدی میگی :)))) 
😄😄😄😄
اسمان ***
۲۶ آبان ۲۳:۰۱
هنرمند خودمونی ...نفس جوونی
پاسخ :
:))))) فداتم که :)
علیـ ــر ضــا
۲۶ آبان ۱۷:۵۷
هنرمند بیان 👍👌
پاسخ :
😊😊😊😊😊😊😊😊
مرسی واقعانی :)
Aramam .F
۲۶ آبان ۱۷:۱۲
عالییییییی پرفکت بیست:)
هرچی بگم کمه...
پاسخ :
وااای ذوق مرگ شدم که :)))
مررررسی :)
حوا ...
۲۶ آبان ۰۹:۴۷
عالیه که ^_^
پاسخ :
فدات :)
آشنای غریب
۲۶ آبان ۰۰:۰۹
عالیه 
یاد کامنتی که به خانم ماه و ماهی  فرستادم افتادمو باز گو میکنم

اگر نقاش بودم میکشیدم 
خطوط چهره روی حبیبم

میان قاب خالی مانده دل
ز تار عشق بومی می تنیدم !



پاسخ :
مرسیتم که :)
بعله خطوط چهره ی یار را نیز کشیدم :)
♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
۲۵ آبان ۲۲:۰۴
من شما رو به دوئل دعوت میکنم اصن :|
بابا این چه وضعشه چرا من نمیتونم نقاشی کنم؟ :(
پاسخ :
من نیز :)
یکم وقت میخواد بذاری برای طرحی که میخوای بکشی :) حتما میتونی :))
Hossein MK
۲۵ آبان ۱۶:۴۱
احسنت
قشنگ شده افرین
پاسخ :
خیلیییییییئ ممنون :))))

یه بنده خدا
۲۵ آبان ۱۵:۳۸
خوبه
پاسخ :
مچکرمممم :)
Va hid
۲۵ آبان ۱۵:۲۴
واقعا عالی کشیدی!! 
لایک!!

دلتون شاد!!
پاسخ :
واقعا ممنون :)
همچنین شما :))
Unknown 96
۲۵ آبان ۱۵:۰۶
خیلی قشنگهههه 😍😍
آفرین برتو :)
پاسخ :
خهلی تشکرات :)))
😄
سکوت عشق
۲۵ آبان ۱۴:۵۵
اینقدر خوشگل کشیدی آدم دوست داره عکسو بوس کنه!
دمت گرم، واقعا گل کاشتی! :)
پاسخ :
خخخخ یعنی انقد قشنگ کشیدم:)
ممنونم که :))))))
ته تغاری زمستـون❄ ...
۲۵ آبان ۱۴:۳۸
woOW
دسته همه نقاشاروازپشت بستی:)))))
پاسخ :
وااای مرسی :))))
بیشتر انرژی گرفتم که نقاشی بکشم :)
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
وب نفس و مریم ❤💜
تگ ها
آخرین نظرات
آخرین مطالب
پیام های کوتاه
پر بیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان