בنیاے בوᓆـلویے

سیزده دلیل :)

۱۰ ۱۴

خب گفتم منم تو این چالش شرکت کنم ولی نمیدونم چند تا دلیل دارم واقعا پس هرچیشو شد مینویسم ^_______^

۱.خب اولی اینکه من متاهلم پس نباید الان دلم نخواد زندگی کنم میخوام بازندگی بجنگم و بهترین زندگی رو داشته باشم ..همسرم اخه واسه من زندست خب باید منم برا اون زنده باشم دیگه :) و چی بهتر از این 

۲.چون پدرو مادرم و خواهریام هستن خب دلم نمیخواد که بینشون نباشم :)

خواهردوقلو داشتن نمیذاره جداشی از زندگی :)

۳.خب مطعمنم مامان خوبی میشم . شایدخودمم دوقلو در اینده خواهم داشت، خودم واقعا زندگی خوبی داشتم پس برای اونا هم زندگی خوبی میسازم :)) بگید ان شالله ^_____^

۴.ان شالله که خواهربزرگم هم با یه فرد خوب ازدواج کنه .باید باشم که تو عروسیش بِلَصم(برقصم)    :))))

۵.میخوام خاله شدنو هم حس کنم :) بچه ها هی بگن خاله جونی تو چقد شبیهه مامانمی و من قند تو دلم آب شه :)

۶.باید باشم تا برم کلاس گیتار و به این که اخرش یاد گرفتم به خودمم ببالم :)

۷.این فندوق خان هم شده عجق من ،میخوام بزرگ شدنشو ببینم :)

۸.میخوام سفر های بیشتری برم با همسرجان ^___^ اگه من نباشم کی با اقاییم سفرها رو میره :)

تقریبا شبیه اهنگ کامران و هومن اخرشو بخونید :)

۹.عکس هایی که هنوز نرفتن روی کاغذ هم دلیلیِ برای ماندن 

۱۰.موش موشی هاموببعی ها رو هم خیلی دوس دارم پس باید باشم که ببینمشون :)

۱۱.دوس دارم میناکاری رو کامل یاد بگیرم و یه کارگاه بزنم اگه بشه :)

۱۲.باید باشم تا پارک ابی کیش برم :)

۱۳.اگه من نباشم دلتون برام تنگ میشه میدونم پس زندگی میکنم ^________^

خداجونیم اگه نمیخواست که زندگی کنم که نمی آفریدم پس اینم دلیل محکمیه واسه زندگی کردنم :)


حامد سپهر
۱۶ دی ۱۲:۱۳
ایشالا به همشون برسی و در کنار همسرتون خوشبخت باشین
خاله ی خوبی هم باشی:)
پاسخ :
ممنونم ^_____^
... S҉A҉H҉A҉R҉
۱۵ دی ۱۹:۱۰
ای جاااااااااانم به اولی و سومییییییییی:)
پاسخ :
^_________^
سنجاب کوچولو
۱۵ دی ۱۵:۱۳
ای جانم :)
انشالله در کنار خانواده ات سلامت و شاد باشی
پاسخ :
خیلی ممنون^____^
 همچنین شما :)))
منصوره 🌹🌹🌹
۱۵ دی ۱۴:۰۶
خواهر دوقلو ؟؟؟؟؟ بهت نمیاد ها 
منم از این موش موشی ها دارم 
خدا فندوق خان رو هم حفظ کنه 
دیگه ازش عکس نمیذاری ؟؟؟
ایشالله موفق باشی نفس جون

و یه سوال 😶😶😶
وب خواهرت کدومه ؟؟؟؟
پاسخ :
اره خواهردوقلو:)
چرا بهم نمیاد ؟؟؟؟
موش موشی ها خیلی خوبن:)
انشالله اینده ی خوبی داشته باشه فندوق خانم ^_____^
چرا میذارم امروز پیشم بود ولی ازبس بوسش کردم یادم رفت عکس بگیرم :)
ممنونم اجی :)
مریم 👉وب خواهریم ^_____^

دیوانه ...
۱۵ دی ۱۱:۴۹
یه جوری این سیزده تا میشه آرزو مگ نه?! :))
خیلی خوب بودن مخصوصا اون موشااا 
معمولا خانما از اینا چندششون میشه آخه :|
پاسخ :
یعنی چی یه جوری ....؟
ممنون اون موش موشی هامو یهویی دیدمشون و دلم براشون رفت :)
یعنی بقیه ی خانوم ها از مدرسه ی موشها چندششون میشه ^_____^ فک نکنم :)
آلاء ...
۱۵ دی ۱۰:۴۱
ان شاالله ان شاالله ان شاالله 
پاسخ :
ممنونم :)
ماهی قرمز
۱۵ دی ۰۸:۵۱
ایشالله به همشون برسی :)

دنبال شدی :)بازم بهم سر بزن :)
پاسخ :
ممنونم عزیزم :)
^____^ شما هم همینطور :)
حوا ...
۱۵ دی ۰۲:۲۸
عزیزم ^_^
به همه شون برسی ان‌شاءالله :)
پاسخ :
قربونت حوایی جونیم :)
ممنون :)
mohi :)
۱۴ دی ۱۸:۱۵
وای خوش بحالت خواهر دو قلو داری ((:
هعی بعضیام مث من کلن خواهر ندارن ):

به هر حال ایشالا خدا همیشه برای هم حفظتون کنه
پاسخ :
:))))
اخی عزیزم اشکال نداره 
ممنونم ^_____^
♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
۱۴ دی ۱۷:۲۷
موش موشی و ببعی هارووووووووووووووووووووووو   D:
ایشالله یه عمر به دل خوش :)
منتظر دوقلو ها هم هستیم D:
پاسخ :
خهلی دوسشون دارم :)
ان شالله برا همه ^______^
خخخخخ
فهلن هااااااا منتظر باشید خخخخخ
:)
لیمو جیم
۱۴ دی ۱۷:۲۵
واو خواهر دوقلو*.* خداحفظتون کنه و به امید بچه های دوقلوی خودتون :-)
پاسخ :
خیلی خوبه دوقلو باشی :)))
ان شالله :)
Unknown 96
۱۴ دی ۱۶:۴۱
خیلی خوب بودن ^_^
من هعی میگم شمادوتا ادرس وبلاگتون یکیه دوقلویید ولی هعی شک داشتم البته دیده بودم تقریبا بقیه گفته بودنا ولی بازم شک داشتم وااااای من دوقلوووووو دوستتتتتتتتتت 
آخی آخی 
خوشبخت باشی عزیزجانم 
قُلِتَم همین طور ^_^
و ان شاءالله هم بقیه ی کارهایی که میخواستی انجام بدی محقق بشن به امید خدا
پاسخ :
فداتم که :)
اهوم مریم چند وقت بعد من وب زد :)
بنظرم وبمون رو یکی کنیم بهتره خخخخخ
منم دوقلو دوست :) 
مرسی عزیزم :)
:*
ان شالله از همه محقق بشه به امید خدا ^_______^
اسمان ***
۱۴ دی ۱۶:۳۹
ای جاااانم نفسی
باش و به هم شون برس:)
پاسخ :
فداتشم :)
همچنین تو :)
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
وب نفس و مریم ❤💜
تگ ها
آخرین نظرات
آخرین مطالب
پیام های کوتاه
پر بیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان