בنیاے בوᓆـلویے

حافظانه ^_____^

۳ ۱۱

یه اقاهه فال میفروخت یه فال خریدم ازش فرمودن که دیشب خود حافظ اینا رو نوشتن :دی گفتم یعنی خودشون تایپ کردن:| بازم سخن بالایی رو تاکید کردن ک خود حافظ نوشت :) خخخ

بله من خب قانع شدم خریدم °_•

خود حافظ جان شیرازی ://

من:||

اقاهه:)

اصف،نقش جهان :)


حصار آسمان
۱۰ بهمن ۰۰:۲۷
راس میگه منم شاهدم :))
پاسخ :
خخخخ مرررسی خیالم راحت شد گولم نزده :)
علی ابن الرضا
۳۰ دی ۱۵:۱۵

حافظ جان جان

پاسخ :
^_^
حمـ ید
۳۰ دی ۱۳:۲۰
کل ادبیات فارسی یک طرف.
حافظ یک طرف دیگه -_-
پاسخ :
:)))
میم حا
۳۰ دی ۱۲:۳۴
حافظ جان بیشتر توجه کن اشتباه تایپی داری ((:
پاسخ :
خخخ ما به حافظ میبخشیم خخخخ
^__^
ოaЯყaო ...
۳۰ دی ۱۲:۱۰
^____^ عخی چه روز خوبی بود
پاسخ :
:))) هووم😄😄😍
دست نویس
۳۰ دی ۱۱:۵۷
عجب فالی
دست حافظ درد نکنه :)
پاسخ :
بله تشکر ازشون :)
حوا ...
۳۰ دی ۰۳:۱۲
:)))
پاسخ :
حوایی :)
( ک) شباهنگ
۳۰ دی ۰۱:۳۳
این سخن حافظ کاملا درسته..
 منتظر هیچ معجزه ای نباشید ..
 معجزه را خود آدم باید خلق کند 
پاسخ :
 به حافظ خان بر نخوره منتظر معجزه درباره ی مسئله ایی بودم و هستم :)
^___^

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
وب نفس و مریم ❤💜
تگ ها
آخرین نظرات
آخرین مطالب
پیام های کوتاه
پر بیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان