בنیاے בوᓆـلویے

عنوان بی عنوان 😄😄😄

۴ ۱۹

امروز روز فضولــیہ😉 (البته نمیدونم امروز رو کی کشف کرده :دی )

هر ڪے ازم سؤال داره یا هر چیزی 

دیگه اے بیاد بپرسہ ! ! !

مـــــن آماده ام. . .سؤال ڪــنین 🙂😊😄🤗

سنجاب کوچولو
۲۷ بهمن ۱۶:۳۱
سوالی ندارم
دلت شاد❤
پاسخ :
ممنون همچنین❤
ناشناس 🙂🙃
۲۵ بهمن ۱۲:۱۳
دیگه دیگه
خخخخ 
از وب خواهر خانم دیده بودم یادم بود😬😅
پاسخ :
خخخخ 
اها :)
ناشناس 🙂🙃
۲۵ بهمن ۰۶:۰۰
سلام
فک کنم سوتی دادین تاریخ تولدتونو اشتباه گفتید😅😄
پاسخ :
سلام اره خخخخ
تو از کجا فهمیدی خخخخ
حوا ...
۲۴ بهمن ۰۵:۵۳
فقط خدا حفظتون کنه برا هم :)
پاسخ :
فداتشم حواجونیم :)
ناشناس 🙂🙃
۲۳ بهمن ۲۳:۵۲
داغانم کردین با این بخششتون😅ممنون 
شبتون بخیر😊
پاسخ :
خخخخ دیدی چ ببخشش بزرگی بود خخخخخ
شبت بخیر 😊😊
ناشناس 🙂🙃
۲۳ بهمن ۲۲:۵۱
بره من فقط سوال دو مهم بود که از وقتی فهمیدم کنجکاویتم زد بالا😬😅😅
حالا شما خودتون سوالی  ندارین😐😳
پاسخ :
سوال دو همون دوقلوهای همسانیم بود ..
خخخ چ کنجکاوی ای ؟ 
سوال اینکه چرا ادرس وبتو نمیذاری ؟😑
آنیا بلایت
۲۳ بهمن ۲۲:۱۸
آخی عزیزم چه بامزه♡ انشالله هم خودت و هم مریم جان به سلامتی کنار همسرهاتون خوشبخت باشید ♡♡ 
پاسخ :
:)) قربونت عزیزم ^.^
shab gard
۲۳ بهمن ۲۱:۲۲
دمتون گرم که گفتید خخخخخ
پاسخ :
گفتم ک جواب میدم خخخ
·|انار کــ^-^ــ|·
۲۳ بهمن ۲۰:۳۱
عنوان خیلی مهمه😂
پاسخ :
خخخخ عنوانی به نام فضولی 😂😂😂
ناشناس 🙂🙃
۲۳ بهمن ۱۹:۵۵
😬😬😬
پس چرا دو تا را ج ندادید 🙃
پاسخ :
کدوم دو تا؟
😅😅
اها دیدم
خب نمیدونم چرا ولی به طراحی علاقه دارم :) و تمرین دیگه 
بله دوقلوهای همسانیم ^_^
shab gard
۲۳ بهمن ۱۹:۳۴
کل  مشخصاتتو بده با تاریخ تولد شماره شناس نامه محل تولد   اولین عشق اخرین عشق   الان کسیو دوس داری  اگه نداری چرا نداری  اگه داریم چرا داری
باباتو بیشتر دوس داری یا مامانتو ؟
ادرس خونتون  چ گلی دوس دارید ؟

دی خودتون گفتید منم منتظر جوابم
پاسخ :

۶ /۳/ ۷۵ 
اخر شماره شناسنامه  ۱۱
محل تولدم اخرش هان داره :دی
بله دارم همسریم :) خب دیگه اومده توزندگیم نمیشه بیرونش کنم ک خخخخ
هردوشون عشق ان :)
ادرس..... ^_^
گل نرگس ^______^
جواب دادم :)
soolin :)
۲۳ بهمن ۱۹:۱۳
ولی من اصلاا به ادرس وبت دقت نکرده بودم😁
پاسخ :
خخخخ 
بهارنارنج :)
۲۳ بهمن ۱۵:۰۵
چندسالتونه متاهلین؟
عکستونو ببینیم:دی
ساکن کجایید؟

البته ما فضول نیستیم کنجکاویم
پاسخ :
متولد ۷۵ ایم :)
اهوم متاهلیم :)
عکسمون رو پروفایله دیگه ^_-
ساکن اصف :)
همون منظورم کنجکاو بود بهارنارنجیم :)
آنیا بلایت
۲۳ بهمن ۱۵:۰۰
شما و خواهرتون مراسم ازدواجتون رو باهم گرفتین یا جدا جدا؟:)) همسرهاتون هم دو قلو هستن؟ :)))
+تا حالا توی مدرسه یا خانواده بقیه رو سرکار گذاشتید به خاطر شباهتتون؟:)) جای هم امتحان دادید مثلا؟:)) هنوز هم لباس هاتون رو باهم ست میکنید؟:)) 
پاسخ :
نه متاسفانه من زودتر ازدواج کردم  ولی دوس داشتیم باهم باشه ولی شرایطشون جور نبود :)
نه دوقلو نیستن :)
بله توی مدرسه تا دلت بخواد ولی خب بچه ها ضایع بازی درمیاوردن :/
ولی توی خانواده بیشتر میشناسنمون :)
جای هم که نه اخه توی یه کلاس همیشه بودیم ولی یه خاطره هست مامانم میگه که دبستانی که بودیم من برگشته بودم برای مریم هم جواب میدادم ^_^
معلم اومده گفته چرا تو اونطرفی نشستی گفتم دارم برا خواهریم جواب میدم خب :دی
هنوز هم بله ما کلا سلیقه هامون مثل همه :)
چ طوماری شد ^_^
فرهاد ‌‌‌
۲۳ بهمن ۱۴:۱۵
تا حالا همسرت اشتباه نگرفتتون باهم(شما دوتا خواهرو) ؟ :)))
پاسخ :
چرا هردوشون بعضی وقتا اشتباه میگیرن خخخخ
مخصوصا وقتی نگاه نمیکنن و ما داریم حرف میزنیم باهاشون..سرکارشون هم میذاریم خخخ
علیـ ــر ضــا
۲۳ بهمن ۱۳:۱۶
چون فضول و کنجکاوی نیستم ⁦☹️⁩ سوال بی سوال 😁😉
پاسخ :
خخخخ  
علی رضا آهنی
۲۳ بهمن ۱۳:۰۳
به ماهم سربزنین
پاسخ :
به چشم :)
yasna sadat
۲۳ بهمن ۱۲:۵۵
اووم شما و خواهرت شکل هم هستین یا نه؟؟؟:))
پاسخ :
اهوم خیلی شبیه ایم :)
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
وب نفس و مریم ❤💜
تگ ها
آخرین نظرات
آخرین مطالب
پیام های کوتاه
پر بیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان