בنیاے בوᓆـلویے

پدر جونِ پدر عمرِ پدر سالارِ خونه ^_^

۴ ۱۲

من مجنون حرف حرف اسم پر معنی ات هستم:))

پدر..

از 'پ' اول اسمت؛ از پشت و پناه بودنت کم نگفته اند.. پشت و پناهی که عجیب واقعی است.. ، پشت و پناهی که ترس از دست دادنش را نداری و دلهره بی کسی را حس نمی کنی... ،  یک آغوش امن که آرامش ابدی به درونت می ریزد.

از 'دال' اسمت؛ دوستت دارم هایی که پوشالی نیست و از چشمه زلال قلبت بر زبانت جاری میشود و در ریشه جانمان می نشیند و پرورشمان میدهد.. ،  از دنیایی که با دستان قدرتمندت برایمان ساخته ای و رویاهای کوچک و بزرگ کودکی مان که محققشان کرده ای... ، از دستان پر از مهربانی ات که معنی بخش زندگی هستند، دست هایی که دلت را قرص قرص میکند در وجود سختی ها.. .

از 'ر' اسمت؛ راز های سر به مهر میان تو و همسرت برای رشد بهتر فرزندانت، رهایی ترس فرزندانت از مشکلات، رشید بودن قامتت در دل اهل خانه...

پدر، واج به واج، حرف به حرف اسمت برایم مقدس است و من با عشق تو را می پرستم..

#مهناز_خادمی

آسـوکـآ آآ
۱۷ فروردين ۱۳:۲۰
سایشون بالا سر همه برقرار باشه :)
پاسخ :
الهی آمین :)
ح. شریفی
۱۲ فروردين ۱۷:۴۹
سلام
روز پدر مبارک
پاسخ :
سلام 
:)
آلاء ...
۱۲ فروردين ۰۹:۴۵
خیلی زیبا بوو
پاسخ :
:)
آرام :)
۱۱ فروردين ۲۱:۳۱
روز پدر مبارک :)

سلاام نفسی :)
سلام مریم که سری به من نمیزنی 😀
پاسخ :
قربونت :)
سلام ارامی جونم ^_^
خخخخ مریم خیلی کم وب میاد :)
حانی ...
۱۱ فروردين ۱۳:۵۱
سلام
روز پدر مبارک‎:)‎
پاسخ :
سلام :)
:)
جناب قدح
۱۱ فروردين ۱۲:۴۵
سلام :)

میلاد حضرت امیر علیه السلام و روز پدر بر شما هم مبارک :)

احوال دوقلوهای بیان چطوره ؟
پاسخ :
سلام :)
برشما نیز مبارک  :)
خوووبیم شما خوبی جناب قدح ؟ :)
علیرضا آهنی
۱۱ فروردين ۱۲:۰۵
شاید کسی نتواند بخواند.
پاسخ :
نمیدونم شاید ..
الان درستش میکنم :)
علیرضا آهنی
۱۱ فروردين ۱۱:۵۸
از چپ به راسته نه از راست به چپ!!
پاسخ :
اها خب اینطوری میدوست :)
مستر صفری
۱۱ فروردين ۱۱:۳۶
ولادت امام علی (ع) بر شما مبارک باد:)
روز پدرت هم مبارک:)
پاسخ :
همچنین برشما :)
خیلی ممنون‌:)
Behnam BN
۱۱ فروردين ۱۱:۳۵
سلام ....
قشنگ بود ، روز همه پدرا مبارک ^_^ 
پاسخ :
سلام
مبارک :)))
Hãdès ‌‌
۱۱ فروردين ۱۱:۳۳
عالی...تا حالا اینقدر زیبا ندیده بودم عالی بود...
خدا پدر و همسرتونو واستون حفظ کنه...
عیدتونم مبارک...
پاسخ :
:))
خیلی تشکررر ^___^
عید شما هم مبارک⚘
علیرضا آهنی
۱۱ فروردين ۱۱:۳۲
چرا برعکس هست؟
پاسخ :
چی‌؟
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
وب نفس و مریم ❤💜
تگ ها
آخرین نظرات
آخرین مطالب
پیام های کوتاه
پر بیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان