בنیاے בوᓆـلویے

کسی میتونه کمک کنه؟ :)

۱ ۱۷

سلامممم ببخشید اگه کمی فعالیتم کمه :دی

خوبید :) منم خوبم⚘

بچه ها کسی میتونه کمکم کنه میخوام کیک تولد درست کنم ولی تاحالا درست نکردم میشه لدفانی هرکی بلده راهنماییم کنه ؟ 

با تشکرات فراوان 🌷

یاسین . میم
۲۱ فروردين ۱۹:۳۸
یه جعبه بزرگ خالی کیک پیدا کنین و درش رو بذارین، یه ساعت صبر کنین، وقتی درش رو وردارین توش یه کیکه!

#خلق_الساعه
پاسخ :
:خخخخخ
gity -brn
۲۱ فروردين ۱۹:۰۱
خودت سرچ کنی خیلی بهتره
😃
پاسخ :
هوم سرچ کردم خودم اولش بعدش از بچه ها کمک خواستم :)
اسمان ***
۲۱ فروردين ۱۷:۳۴
رفتی بالاخره گیتار؟ایوووول نفسی ومریمی⁦❤️⁩⁦❤️⁩😍😍😍
درسا از من فقط یه اسکلت وعینک به جا می‌گذاره اخرش://
پاسخ :
اره یه ماهی میشه که رفتیم :) 
عزیزم اشکال نداره اخرش خوبه بهت میگیم دکتر جان ^_^ 😄😄💛💛
علیرضا آهنی
۲۰ فروردين ۲۰:۴۸
پودر کیک بگیرید
پاسخ :
مرسی :)
اسمان ***
۲۰ فروردين ۱۰:۱۸
عزیییییزم⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩😍😍😍
منم خوبم تو چه طوری؟اوضاع روبه راه؟:)
پاسخ :
😘😘😍❤
ما هم خووبیم بله اوضاع عالیه :)
مخصوصا گیتار که استادمون خیلی ازمون تعریف میکنه ^_^
تو چیکار میکنی با درسو اینا ؟:)
اسمان ***
۱۹ فروردين ۲۰:۵۲
اگه درست کردی واسه منم بزار بیام بخورم :((
اوج توانم درهمین بود:))
پاسخ :
به به آسمون جانم ^____^
چشم حتما اگه شد درستش کنیم :)
اوج توانتو دوس دارم :دی 
چطوری عزیزم ؟
پوریا آریافر
۱۹ فروردين ۱۹:۰۰
شیر آرد و چند تا چیز دیگه :))
من فقط بلدم کیک رو خیلی شیک بخورم :))
کمک تو خوردن خواستی حتما روی من حساب باز کن

پاسخ :
خخخخ
منم اینو بلدم خخخخ
حتمااااا :دی
DeL Nevis
۱۹ فروردين ۱۸:۲۶
یادمه همیشه تو این برنامه ها میگه "  درجه فر رو روی 220 فارنهایت قرار میدیم " چند دقیقه بعد 
" بیننده های عزیز کیکمون آمادست " :)))

من این قسمتشو بلد بودم فقط شرمنده :))
پاسخ :
وای ترکیدم از خنده خخخخخ

ح. شریفی
۱۹ فروردين ۱۸:۲۳
انتهای وسعم برای کمک :)

http://www.bartarinha.ir/fa/list/15/86
http://www.beytoote.com/cookery/pastry/

امیدوارم مفید باشد
پاسخ :
ممنونم از انتهای  وسعتون برای کمک :)))
استفاده میکنم ازشون ممنون ^_^
قالب رضا
۱۹ فروردين ۱۷:۱۴
سلام من نمیتونم کمکت کنم
با تشکر:)
پاسخ :
سلام خیلی هم ممنون خخخخخ
تشکر لازم نبود دیگه :دی
علیــ ـرضا
۱۹ فروردين ۱۶:۵۸
آردو شکرو با تخم مرغ مخلوط کن بزار تو فر 😀😀😀 
فک کنم خودش درست بشه 
یا کنار هم قرارشون بده خودشون درست میشن 😅😂
پاسخ :
خخخ اره کیک میشه دیگه
خخخخ از این دومی ک گفتی خیلی خوشم اومد :دی 

مریــــ ـــــم
۱۹ فروردين ۱۱:۲۴
من بلدم
ولی حوصله تایپ ندارم
بگو اگ حیلی ضروریه بنویسم
پاسخ :
دوتا از بچه ها گفتن چطوریه اگه زحمتی نیست برات بخونشون ببین چیز دیگه ایی نیست ک شما اضافه کنی :)🌷
جناب قدح
۱۹ فروردين ۱۱:۰۱
فکر کنم با آرد درست بشه !
پاسخ :
خخخخ مرسی کمک بزرگی بود :)
حانی ...
۱۹ فروردين ۱۰:۳۳
ببین کیک تولد باید کیک اسفنجی باشه
اگر بخوایی در کمترین زمان و با بهترین کیک آماده کنی، پودر کیک های آماده بیرون هست با سلیقه مزاجی خودت کیک رو انتخاب کن بعد از این که مواد آماده شد توی قالب خاصی نریز مواد کیک رو توی قابلمه بریز که گرد باشه راحت تر تزئین می شه و بیشتر شبیه کیک تولد می شه
بعد از این که کیکت پخت، کیک رو از وسط نصف کن عمودی نه ها افقی بعد مواد بریز بینش موز دارچین و گردو و خامه ( قنادی) اینارو خوب با هم میکس کن بریز بین کیکت بعد روش رو با خامه قنادی بپوشون همه جای کیک رو فقط زیرش که روی ظرف هست خامه نزن بعد روش اگر کاکائویی هست با کاکائو و اگر هر میوه ای هست با مزه همون میوه به سلیقه خودت تزیین کن‎:)‎
پاسخ :
خیلی ممنون عزیزم :)
⚘⚘
اگه تونستم درست کنم عکسشو میذارم :دی
ftm lale
۱۹ فروردين ۰۹:۵۶
من بلدعم...
راهنمایی خاصی نداری...
یه پودراماده بگیر اول اونو درس کن...
آرد و با سع تا تخم مرغ نصف لیوان روغن یه لیوان آب میخواد نه زیاد شل شه نه خیلی صفت...
کیک تولدم میخوای بشع 
یه خامه یک کیلویی قنادی حیوانیشو بگیر 
بزار شل شه 
بعد با همزن یک ربع بزن...
حسابی سفت شه 
بعد کیکو که خنک شد از وسط برش بده (داخل قالبم روغن بریز
یه کیک دو تیکه ای 
اول وسط خامه بزن بعد اون یکی لایه کیکو بزار روش 
بعد با قیف برای خامه شکل شکوفش خامرو بریز تووقیف شکوفه بزن...
اگه رنگی هم خواستی یه رنگ خوراکی بگیر با خامت قاطی کن....
پاسخ :
تشکرات فاطی جون :))
🌷🌷
Behnam BN
۱۹ فروردين ۰۹:۵۳
سلام ^_^

من ک بلد نیستم ://// 
شرمندم :)))
پاسخ :
سلام‌:)
عه تو هم بلد نیستی خوشبختم خخخ

ریحانه سادات
۱۹ فروردين ۰۹:۳۱
سلام سرچ کنید انواع کیک های خوب تو نت هست  موفق باشید
پاسخ :
سلام ممنون :)
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
وب نفس و مریم ❤💜
تگ ها
آخرین نظرات
آخرین مطالب
پیام های کوتاه
پر بیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان