בنیاے בوᓆـلویے

این مهمتره به نظر شما هم؟ :)

۹ ۲۲

                

نگران این نباش که دیگران دوستت داشته باشند

تو خودت

 خودت رو دوست داری ؟

این مهم تره

آقای m.r
۲۸ فروردين ۱۸:۰۴
دنبال میشی خوشال میشم دنبال کنی
پاسخ :
دنبال شدی :)
Aramam .F
۲۶ فروردين ۱۶:۰۹
بلهههههههههه دقیییقا:)))
پاسخ :
به به آرامی جانم :)))
سیّد محمّد جعاوله
۲۶ فروردين ۱۵:۱۸
اگه از رو خودخواهی باشه خطرناکه
پاسخ :
منظورم از اون لحاظ نیست :)
yasna sadat
۲۶ فروردين ۰۰:۳۷
بله حتمااااا:)
پاسخ :
:))))
دختری از جنس باد
۲۵ فروردين ۲۱:۳۱
اصن عشق فقط خودم💜
پاسخ :
لایک های فراوان برایت :)  ❤
Va hid
۲۵ فروردين ۱۸:۵۶
سلام

چه خوب گفتی!!!!
پاسخ :
سلام 
اهوم :)
ب سلامتی برگشتید انگاری :)
ح. شریفی
۲۴ فروردين ۲۳:۵۰
آری، خودم را عشق است :)
پاسخ :
:))) آری 
my life
۲۴ فروردين ۱۴:۰۰
سلام:) اره خیلی مهمتره وحس بهتری هم بهت میده^_^
پاسخ :
سلام :))
لایک :)))
مستر صفری
۲۴ فروردين ۱۳:۳۲
بله، خودم عاشقتم😍😍
پاسخ :
بله ادم باید عاشق خودش باشه 😉
یه دیوونه
۲۴ فروردين ۱۲:۰۱
اره مهمتره

به وب من سر نمی زنیا
پاسخ :
بله مهمتره :)
وبتونو پاک کردین چرا  :/
علی ابن الرضا
۲۴ فروردين ۰۷:۳۳
مهمترین چیز اصلا همینه
اگر خودت خودتو دوس نداشته باشی کل عالم هم دوست داشته باشن بیفایدس
پاسخ :
دقیقا همینطوره :)
قالب رضا
۲۴ فروردين ۰۱:۴۵
درود بر شرفت واسه این پست قشنگت
پاسخ :
:))))
maryam Fd
۲۴ فروردين ۰۱:۰۲
مسلما مهمتره!
پاسخ :
بلی :))
اسمان ***
۲۴ فروردين ۰۰:۴۲
اگه بشه اینو به خودم بفهمونم که حرف نداره:))
پاسخ :
عاشق خودت باش آسمونیم :)
بهـ نام
۲۳ فروردين ۲۳:۳۸
نظر تعداد کمی از آدما مهمه خب بنظرم :)
پاسخ :
بله ولی نظر خودمون اول از همه مهمتره :)
جناب قدح
۲۳ فروردين ۲۳:۲۵
سلام :)

همینطوره ...

چه حکیمانه !
ولی خیلیامون خودمونو دوست نداریم ...
پاسخ :
سلام
:)
 اهوم ای کاش همه خودشونو دوس داشته باشن ...
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
وب نفس و مریم ❤💜
تگ ها
آخرین نظرات
آخرین مطالب
پیام های کوتاه
پر بیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان