בنیاے בوᓆـلویے

یه روز خوب ^_____^

۲ ۲۶


اگه قرار باشه یه روز از زندگیت رو برگردونی تا دوباره برات تکرار بشه کدوم روزه؟

:)

سیداحمد حسینی
۲۴ اسفند ۲۱:۲۷
وبلاگ خوبی دارین
پاسخ :
خیلی ممنون :))
آرام :)
۱۴ اسفند ۲۱:۳۱
یه هفته قبل از کنکورممم
پاسخ :
:)
نجمه شفیعی
۱۴ اسفند ۱۳:۰۵
روزی که قلبم ایستاد و مادرم سراسیمه و با فریاد کمک می خواست .... البته فقط قسمت اولش
پاسخ :
خب روز خوبی نبودِ که :(
حوا ...
۱۴ اسفند ۰۴:۵۱
شبِ یلدا :))
پاسخ :
:)
my life
۱۴ اسفند ۰۰:۳۶
واقعا نمیدونم... خیلی روزا هست ک کاش باز تکرار میشدن:)
پاسخ :
خوشحالم ک روزای خوب خیلی داشتی:)
لطیفه ریحانی
۱۳ اسفند ۱۶:۲۴
دقیقا میدونم کدوم روز
روزی که چهار نفره خوشحال کنار هم بودیم
( انقدر این روز تو زندگیم کم بود و زود گذشت که نیازی به فکر کردن نبود)
پاسخ :
:))
به امید رخ داد دوباره ی چهارنفرتون :)
آلاء ...
۱۳ اسفند ۰۱:۲۸
روزی که برای اولین بار دیدمش
برمیگردم و هیچوقت نمیبینمش
پاسخ :
اره بعضی وقتا ندیدن بعضی ها خیلی بهتر بوده 
Hossein 128
۱۲ اسفند ۱۹:۱۲
روزی که پیش پدربزرگم کار میکردم
پاسخ :
:)
دختری از جنس باد
۱۲ اسفند ۱۵:۵۱
اصن علاقه ای به این اتفاق ندارم😓
پاسخ :
چِ بگویم :|
Aramam .F
۱۲ اسفند ۱۵:۲۲
فک نکنم روزی باشه که انقد خاص بوده باشه که دلم بخواد دوباره تکرار بشه...
پاسخ :
چرا روزی ک منو یافتی خخخخ

👼😘فرشـ👼ـتـه بـی بـال 😊😍
۱۲ اسفند ۱۵:۰۶
امم خیلی سخته قطعا زمان بچه گیو انتخاب میکنم
پاسخ :
اهوم :)
shab gard
۱۲ اسفند ۱۵:۰۵
فک کنم هیچ روزی بهتر باشه

پاسخ :
هیچ روزی :)
مریــــ ـــــم
۱۲ اسفند ۱۲:۴۲
خب دایی من 6ماه بعدش فوت کرد
داییت سلامت باشه
پاسخ :
:(وای عزیزم ناراحت شدم تسلیت میگم :(
قربونت
علیـ ــر ضــا
۱۲ اسفند ۱۲:۱۱
فک کنم ر
دوستان همون روزی که من باهاشون بودم رو دوست دارن برگردونند 
😅😛😛😛 
من هیچ روزیو
پاسخ :
:/ از کجا میدونی شاید بدترین روزشون بوده خخخخ
ولی برا تو بهترین روز :d
آیـ ـدا
۱۲ اسفند ۱۲:۰۳
اممم... این چه سوالی بود کل گذشتم اومد جلو چشام:|

ولی در کل روز خاصی مد نظرم نیست یا بهتره بگم فعلا چیزی یادم نمیاد:)
پاسخ :
اخی عزیزم‌:)
خب هزوقت یادت اومد بگو :)
مریــــ ـــــم
۱۲ اسفند ۱۱:۵۲
سوال خفنی بود
باید فکرکنم
شاید اون روزی با دایی مهدی رفتیم کیک برفی
دوروز بعدش من امتحان نهایی داشتم باکتاب رفتم و همش میخوندم
اگه برگردم دیگه کتاب باخودم نمیبرم
پاسخ :
عه منم دایی مهدی دارم چ تفاهم خفنی :)
هوم منم تاحالا تجربه داشتم ولی خب بازم برگردم به گذشته توی این مورد کتابمو میبرم :|
حانی ...
۱۲ اسفند ۱۱:۵۰
یادم نمیاد چون خیلی روز های خوب زیاد بودن ولی دوست دارم برگردم عقب بعضی کار هارو انجام ندم تا حال الانم رو از خیلی خوب به عالییییی تغییر بدم‎:)‎
پاسخ :
خوشحالم که روزهای خوبی داشتی :)
به امید روزهای عالی تررر :)
یاسین . میم
۱۲ اسفند ۱۰:۳۳
اون روز

:))
پاسخ :
عه نداشتیما کدوم روز منظورته ^_^
خخخخ
علی ابن الرضا
۱۲ اسفند ۰۹:۱۷
بخواد تکرار بشه که خب راحته حتی میشه بهترش رو ساخت
ولی خیلی دوس داشتم روزایی که پدر بزرگ مادر بزرگم زنده بودن
اگه میپرسیدی کدوم روز حذف بشه هم میشد
پاسخ :
اره میشه بهترین رو برا اینده ساخت ولی روزاییم بودن ک دوس داشته باشی دوباره تکرار بشن
منم روزایی ک پدربزرگم بودو دوس دارم برگرده :)
Behnam BN
۱۲ اسفند ۰۹:۱۰
نمیکنم :///
پاسخ :
مرسی اه
خخخخ
◈ ☼ ᶋᶏᶉῌád vᾐ ☺ ◈ ‌‌‌
۱۲ اسفند ۰۹:۰۶
روزای بهتری تو راهن و نمیخوام برگردم هرروزی که میاد بهتر میشه :) ان شاء الله
پاسخ :
بله امیدوارم هرروزتون بهتر از دیروز باشه:)
Behnam BN
۱۲ اسفند ۰۹:۰۵
برو باو ، حوصله داریا خخخخ :))))
پاسخ :
:| میگم بهت فک کن 
mohammad javad
۱۲ اسفند ۰۸:۴۹
سلام صبح بخیر:-)
خدایا شکرت ارزو به دل نمردم😅😅
یه 13 بدر تو بچگیمو🙂
پاسخ :
سلام صبح بخیر:)
خخخخ اخی کاش زودتر اسم وبو عوض کرده بودم :)
چ خووب :)
Behnam BN
۱۲ اسفند ۰۸:۴۶
خخخخخ ... منم نظر" میم . الف "رو میدم:)))) 
پاسخ :
تقلب نکنااا خودت بگو خخخخ
میم . الف
۱۲ اسفند ۰۸:۳۷
یادم نمیاد ! -_- 😅
پاسخ :
فک کن :)
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
وب نفس و مریم ❤💜
تگ ها
آخرین نظرات
آخرین مطالب
پیام های کوتاه
پر بیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان