בنیاے בوᓆـلویے

قُمری جان ^______^

۷ ۲۴

چند روزی بود قُمری خان و جانشون با یه گنجشکک اشی مشی چوب میاوردن توی بالکن :) 

نمیدونستم این لونه اخرش به گنجشکک میرسه یا قمری خان 

دیروز دیدم که قمری جان خوابیده بود توی لونش ^_^

صبح هم که از خواب بیدارشدم خوابالو خوابالو رفتم دیدم ای جااان تخم گذاشته یه ذوقی کردم ک نگو :))

منو مریم عاشق این جور چیزاییم ^____^

چند وقت پیش هم به اقاییم میگفتم عروس هلندی برام بگیر خدا خودش بهم قمری عطا کرد :)) تشکر خداجونم 😊😊😊❤

حصار آسمان
۰۴ ارديبهشت ۱۱:۰۳
آره چاهی
از همونا که رنگشون تقریبا آبی نفتیه... از کبوتر معمولی بزرگترن
بچه هاشون به من عادت کرده بودن... در حالی که مادرشون ازم می ترسید

نه برا یه بچه روستایی عادیه :))
پاسخ :
اهان من تاحالا چاهی ندیدم :)
چه باحال یعنی دنبالت راه میومدن هر جا میرفتی:) 
خوبه ک:)
حصار آسمان
۰۳ ارديبهشت ۲۳:۴۷
چند سال پیش چنتا کبوتر چاهی توی پارکینگ لونه ساخته بودن
درک میکنم اون حس رو
البته برا من عادیه
پاسخ :
کبوتر چاهی؟؟
اهوم حس خوبیه :)
از بس لونه درست کردن تو خونتون عادیه برات 😊😊😊
آرام :)
۰۳ ارديبهشت ۲۲:۴۵
ولی چه ناز😍😻😻😘😍😘😍😘😻😘
پاسخ :
اهوم 😍😍😍😍😊😊😊
مهسا جون
۰۲ ارديبهشت ۱۱:۰۶
منم قمری دوست دارم ولی میترسم
پاسخ :
:))) منم دوستشون دارم ^_^
علیــ ـرضا
۳۱ فروردين ۱۲:۵۱
کی شیرینی شو بخوریم 😐😂
مبارکه 🌺
پاسخ :
شیرینیشو هرموقع که جوجه هاش بدنیا اومد :)😂
:) 
آلاء ...
۳۱ فروردين ۰۲:۳۲
حس خوبیه واقعا
پاسخ :
اره :))
Aramam .F
۳۱ فروردين ۰۱:۲۸
آخیییییییی الهی:)))
پاسخ :
ووی کی جوجه شون دنیا میاد ^____^
ح. شریفی
۳۰ فروردين ۲۳:۳۹
من زیاد علاقه ای به این چیزا ندارم
نه اینکه بی رحم باشم و لونه رو خراب کنم، کلا پی این چیزا نیستم، ولی بهشون غذا میدم :)
مواظبشون باشید، به شما پناه اوردن :)
پاسخ :
خب هر کسی به یه چیزی علاقه داره :)
اهوم منم براش آب و دونه گذاشتم ^__^
آشنای غریب
۳۰ فروردين ۲۱:۴۹
قمری همون یاکریم خودمونه؟

منم خیلی دوست دارم
منتها حیونکی یکم از عقل کم داره 
رو جاهای عجیب و غریب تخم میزاره
پاسخ :

یاکریم بزرگتر از دیگر گونه‌های قمری است و رنگ آن شنی صورتی یا نخودی کمرنگ است و نیم طوق سیاهی روی گردن دارد. پرواز این پرنده با سرعت کم است و بال‌هایش را بسیار کم تکان می‌دهد.[۱]

قمری خانگی نیز گاه «یاکریم» نامیده می‌شود.[۲][۳] 

:)

خخخ اخی چیکارش داری خخخ

فرهاد ‌‌
۳۰ فروردين ۲۱:۳۶
عیدتون مبارک...
عه چه خوب...
عروس هلندی خوشگله اما صداش گاهی رو اعصابه...اما ظاهرش نازه...
پاسخ :
سلام داش فرهاد:)
عیدشماهم مبارک :)
کجا رفته بودی ؟
اره قیافش خیلی باحاله ^_^
سیّد محمّد جعاوله
۳۰ فروردين ۱۹:۱۹
حالتون خوش باد
پاسخ :
همچنین :)
قالب رضا
۳۰ فروردين ۱۵:۲۱
خخخ فقط بهش دست زنید ها چون قمری میفهمه دیگه روی تخم نمی شینه!
پاسخ :
عه جدی نه دست نزدم بهش :)
دختری از جنس باد
۳۰ فروردين ۱۵:۰۸
اخییییی😍😍😍
پاسخ :
😄😄😄
جناب قدح
۳۰ فروردين ۱۳:۱۰
سلام :)

و خداوند بر شما قمری عطا کرد ...
پاسخ :
سلام جناب قدح خان‌:)
بلی ^_^
Behnam BN
۳۰ فروردين ۱۱:۲۶
من مث تو ک کفتر باز نیستم بدونم عروس هلندی چیه خخخخخ 😂😂😂😂
پاسخ :
خخخخ جواب دندان شکن میدی ها 
کفتر باز خخخخ

Behnam BN
۳۰ فروردين ۱۱:۰۸
راستی سلام ، یادم رفت سلام کنم خخخخخ ^_^

البته انقدرا هم اهمیت نداره ، بهت سلامم نکردم ، نکردم خخخخ 😂😂😂
پاسخ :
سلام به روی ماهت خخخخ 
نه انگار دلت هوای یه پس گردنی کرده ها :)
Behnam BN
۳۰ فروردين ۱۱:۰۶
خخخخ ؛ ^_^ 
چ ذوقی کردی خخخخخ 

فقط یه سوال ، منظورت از عروس هلندی چی بود ؟؟؟؟ 
پاسخ :
خخخ
عروس هلندی دیگه نمیدونی چیه مگه 
یه نوع پرندست با لپ های قرمزی :))
حوا ...
۳۰ فروردين ۱۰:۳۴
من ولی می‌ترسم :|
پاسخ :
ولی من دوسشون دارم :)
علیرضا آهنی
۳۰ فروردين ۱۰:۲۶
چه کنیم نمیشه 
پاسخ :
خب بذارشون یه جای دیگه 
علیرضا آهنی
۳۰ فروردين ۱۰:۲۱
مام توی بالکن می‌زاره ولی وقتی در رو باز میکنم تخمش لای در له میشه
پاسخ :
خب چه کاریه دروباز نکن لدفا بیاد بهت بگه که دیگه دروباز نکنی :(
علی ابن الرضا
۳۰ فروردين ۱۰:۱۹
وای چه عالی پس صبحونتون براهه.‎:D(برق شرارت و خباثت از چشمانش میبارد...
پاسخ :
خخخخ خیلی بدی خخخ

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
وب نفس و مریم ❤💜
تگ ها
آخرین نظرات
آخرین مطالب
پیام های کوتاه
پر بیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان