בنیاے בوᓆـلویے

(: می نا کا ری :)

۶ ۱۰

قشنگه؟:)

اینو تو کلاس کار کردم :)

این گلدون ها رو هم قبلا کار کردم :)

ویرا بانو
۱۱ شهریور ۱۵:۵۸
خووو منم که هنوز شوهر ندارم تا اون موقع یاد میگیری
خخخخخخخ
پاسخ :
خخخ فک کردم در حاله شوهرکردنی ک اینو گفتی خخخ
بااوشه
خرگوشک سیاه :|
۱۰ شهریور ۱۵:۲۷
چقدر قشنگنن ^_^
منم میخوام @_@
پاسخ :
:))) 
ویرا بانو
۰۹ شهریور ۱۸:۳۴
چه خانم هنرمندی
واسه جهزیه منم درست کن آجی:))
خیلی قشنگه
پاسخ :
:)
اخه هنوز خیلی بلد نیستم عزیزم وگرنه درست میکردم ک :)
Alireza z.i
۰۹ شهریور ۱۶:۳۲
خیلی اوشگله
موفق باشی
پاسخ :
خیلی ممنون :)
Aramam .F
۰۹ شهریور ۱۳:۰۸
خیلییییی زیبا:)
چه خانوم هنرمندی:)
پاسخ :
:)))

.. محمد ..
۰۹ شهریور ۱۲:۴۱
واقعا هنرمندید .. عالیست!
پاسخ :
:)))
ممنون
علیـ ــر ضــا
۰۹ شهریور ۱۲:۲۸
چقدر خوشگله نمیدی بمن 😓
پاسخ :
اینا ک ماله خودم نیست ک من دارم براشون کار میکنم  :)
بعدشم این ک هنوز کامل نیستش :)
کامل شد عکسشو میذارم ببین :)
ابراهیم ...
۰۹ شهریور ۱۲:۱۱
خیلی قشنگه!!!
از اینا برای ما هم درست کن:))
پاسخ :
خیلی ممنون:)
فعلا ک دارم یاد میگیرم در اینده چشم :)

Va hid
۰۹ شهریور ۱۱:۴۹
زیباست خانم هنرمند !!!!نمی دونستم تو این رشته هم سر رشته داری !!

لایکککککککککککککک!
پاسخ :
بهله دیگه هنرمندی ام برا خودم  :))
ممنون :)
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
وب نفس و مریم ❤💜
تگ ها
آخرین نظرات
آخرین مطالب
پیام های کوتاه
پر بیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان