בنیاے בوᓆـلویے

صندلی داغ

۵ ۱۳

             ِ

بدون اطلاع به مریم که عایا صندلی داغ بریم یا نع موافقت خود را اعلام نموده ام ^_____^ اشکالی ک نداره از نظرم :دی 

البته بعدش بهش گفتم نگران نباشید  گفت ک موافقِ:) 

خب ما اماده اییم :)       

صندلی داغ های بیشتر را در وبلاگ حریری ب رنگ آبان مشاهده فرمایید :)


آلاء ...
۱۱ فروردين ۰۱:۳۲
میدونستی اونی که دیرتر دنیا میاد بزرگتره؟
پاسخ :
جدی میگی پس یعنی من بزرگترم ؟
Felfeli Ai
۱۰ فروردين ۲۳:۴۸
دوست داشتی الان  مجرد بودی؟

دوست داشتی شوهرت چیکاره باشه؟
میگن  اصفهانی ها خیلی دست و دل بازند درسته؟

مهریه ات تو و مریم چقدر بوده؟

تا ساعت چند میخوابی؟

الان یه ارزو داشتی چی بود

خر رو  بیشتر دوست داری  یا بیسکویت رو؟

نماز شب میخونی؟

زیاد سوال دارم  حوصله نیست

اگه  منو از نزدیک میدی چند تا ازم امضاء و عکس می گرفتی؟

فعلا همینا
پاسخ :
نه :)
کارش خوبه 
بله هستن
بماند
پدربزرگم زنده بود 
چند باری خوندم
هیچی خخخخ
mohammad javad
۱۰ فروردين ۲۳:۳۱
😬😬😬😬😌😌😌😈😈😈

خسته نباشین😊😅

@حوا خانم:
قبلا استمبولی پلو با قرمه سبزی ولی الان نظری ندارن😬😂
شب بخیر:)))
پاسخ :
قربانت خخخخخ
خخخخ 
صبح بخیر :)
حوا ...
۱۰ فروردين ۲۲:۴۳
چه غذایی دوست دارین؟ :)
پاسخ :
بی طرفیم الان :)
Felfeli Ai
۱۰ فروردين ۱۷:۳۷
اگه  من  دوستت  نمیشدم  خودکشی  می کردی؟



پاسخ :
خخخخخ اره از شونصد طبقه میپریدم پایین خخخخ
دختری از جنس باد
۱۰ فروردين ۱۳:۰۳
محمد جواد داغان کردی که:|
پاسخ :
خخخ
آیـ ـدا
۱۰ فروردين ۱۲:۱۹
@محمد جواد

غوغا کردی پسر! داغان شدم اصلا!
پاسخ :
همه ی سوال هارو خودش پرسید خخخخ
mohammad javad
۱۰ فروردين ۱۱:۵۰
81-هنر دیگه ای بلد نیستین
82-کاری که خیلی دوست دارین انجام بدین چیه
83-کدوم فصل سالو بیشتر دوست دارین
84-یه تعریف از زندگی
85-بره من دعا میکنید ایا😊
86-شاخص توده ی بدنیتون چنده
87-اهل ورزش هستین اگه اره چه ورزشی
88-داغانو تعریف کنید😆😅
89-احساس خوشبختی میکنید🙂
90-حرف اخر ؟
91-باز یادم رفت به موزه صندلی داغ چی میدین؟😂😬
پاسخ :
چرا مریم خراب کارِ فقط لازمه ک به یه چیزی گیر بده اونوقته ک باید فاتحشو بخونی خخخخ
شنا رفتن
فصل های بهارو ^_^
زندگی 
بله ان شاءلله اینده ی درخشان :)
19/5 طبیعیس :)
خسته شدم بخدا خخخ
یه مورچه تقدیم میکنم خخخ

mohammad javad
۱۰ فروردين ۱۱:۴۲
61-من خسته شدم شما خسته نشدید؟😅
62-کی از دست من خیلی ناراحت شدین
63-از کی طراحی میکنید (یاد گرفتید)
64-اگه بخواین یه اهنگو انتخاب کنین و بینهایت گوشش بدید کدوم اهنگه
65-یه سوال از من بخواین بپرسین چیه
66-ساعت چن به دنیا اومدین
67-اهان اون اردکه که داشتین چی شد,خوردینش😆😋
68-عصبانی که بشین چی میکنین
69-بزرگترین شیطنت دوران بچگیتون چی بوده
70-چرا دو دو تامیشه 4تا
71-چشاتون چه رنگیه
72-اگه من الان پیشتون بودم با دست خالی میگرفتین میزدینم یا با چوب😅😅😅
73-نظرتون درباره من چیه
74-دوست دارین بچه هاتونم دو قولو شن
75-به جز اصفهان دوست دارین کجا زندگی کنین
76-طرفدار کدوم تیمین
77-نظرتون درباره حمایت از کالای ایرانی چیه😬😅
78-لحظه سال تحویل کجا بودین
79-اخ اخ اصله کاریو یادم رفت کی ازدواج کردین😌
80-مغزم هنگ کرده پیشنهادی ندارین

پاسخ :
چرا عامو دستم درد گرفت خخخ
از دست تو هیچ وقت :)
من کلاس رفتم دوم راهنمایی بودم
اهنگ ک بچه های کلاس گیتار زدن گل افتابگردون ^_^خیلی دوسش دارم 
این همه سوالو از کجا اوردی؟ خخخ
نزدیک ظهر بوده و اون سال روزی ک بدنیا اومدیم عاشورا بوده
 اردک مریم بود خدابیامرز کتی جان :(
داد میزنیم 😆
خیلی بوده 
مریم سماور رو کُپ کرده بود رو پام 😐 چقد بد بود :|
اخه میدونی چون ک پنج زیادِ برای دو دوتا ک بشه پنج تا یکم بی معنی میشه ولی من دوس داشتم بشه ۴ و نیم تا *_*
خخ
قهوه ایی ن خیلی تیره ن خیلی روشن
با چوب بهترین گزینه ی روی میز خخخ
پسر خوبی هستی :)
اره خیلی :)) اصن دوقلو بودن یه دنیای دیگس ^_^
شمال 😍
کدوم رشته ی ورزشی منظورته..الکی مثلا همشو دوس داریم خخخ
حمایت ^_^
مریم خونشون بود منم با همسرجان سریع خودمون رو رسوندیم خونه ی مادربزرگه پیش مادربزرگ و مامان اینا :)
من شهریور ۹۵:)
مریم فروردین ۹۶:)
چرا پیشنهاد ما کوبیدن سر ب قسمتی از دیوار است خخخخ

mohammad javad
۱۰ فروردين ۱۱:۳۱
41-پاهای حشرات به کدوم قسمت از تنه وصله😬😅
42-اگه بخواین یه راه بره مردن انتخاب کنید اون چیه(البته ایشالله تولد 120سالگیتونا🙂)
43-نظرتون درباره اینکه پست بعدیتون عکس بچگی هاتونو بزارید چیه
44-کدوم اخلاقتون خیلی شبیه همه
45-اصفهان شهر خوبیه
46-ارزوتون چیه
47-یه کادو بخواین به من بدین چی میدین
48-چرا عکس اواتارتونو عوض نمیکنید(من اولین بار دیدم فک کردم دو تا کاکتوسه😒😌😅)
49-چراپدر پسر شجاع اسم نداشت
50-مادر شوهر خود را چه قدر دوست دارید😈😅
51-خواهر شوهر خود را چه قدر دوست دارید(در صورت وجود)😈😅
52-اگه خودتون بخواید یه سوال از خودتون بپرسید اون سواله چیه
53-جواب سوالی که از خودتون میپرسید چیه😬
54-اون سفری که بدون همسر جان رفتید شمال بهترین سفر عمرتونه😈😂 اگه نه بهترینش کدونه
55-از کدوم اخلاق قل مقابل بدتون میاد
56-یه حرفی که همیشه میخواستید بهم بزنید و نزدید چیه 
57-از کدوم اخلاق قل مقابل خوشتون میاد
58-تو درختی که صد متر ارتفاع داره اب چی جوری تا اون بالا میره
59-بهترین فیلمی که دیدین چیه(هم ایرانی هم خارجی)
60-اگه ادکلن خاصی استفاده میکنین اسمش چیه
پاسخ :
41.ب قسمتی از تنه خب خخخ 
 42. هیچی میترسم بهش فک کنم خخخخ
۴۳.خوبه ولی احتمالا رمز دار خواهد بود 
۴۴.همه ی اخلاق هامون :) 
۴۵.بلی خوووب
۴۷.من یه کیف پول مریم هم میگه شایدددد یه شاخه گل اونم از تو باغچه ی مادربزرگم ^_^
۴۸.خخخخخ وای مردم از خنده جدی میگی ؟ رفتیم تو فکرش خخخ
۴۹.چرا اسم داشت دیگه باباش اسمشو گذاشته بود پدر پسر شجاع که اینطوری اسم نوه اش رو هم انتخاب کرده باشه غیر مستقیم :) قانع شدی ؟خخخ
۵۰.واقعا هم مادرشوهر من و مادرشوهر مریم خیلی خوب ان ؛) خیلی زیاد 😄
۵۱.من دارم کمی :) مریم نداره
۵۲.من یه سوال از مریم میپرسم که چرا اونروز که در حموم رو روت قفل کردم بعدش که درو باز کردم منو زدی خخخخخ
۵۳.مریم : حقت بود 😑😑😑
۵۴.ما خیلی سفر رفتیم ولی خب سفری که قبل ها میرفتیم یه جور دیگه بود 🙄😏
۵۵.یهو جبهه میگیره مریم در مقابلم وقتی خودم هم دارم عکس اون چیزی ک به مریم میگمو عمل میکنم خخخخ
مریم: هیچ نمیگوید 
فک کنم خیلی اذیتش میکنم خخخخ
۵۶.هرچی باشه به هم میگیم چیزی نیست
۵۷.خیلی مهربونیم عاشقتم قُل جانم :)
۵۸.از طریق خود درخت خخخ
۵۹. وای چرا اسم فیلمه رو یادم نمیاد :/ 
مریم: اینه بغل را میگوید 
۶۰.نه زیاد استفاده نمیکنیم 😁
mohammad javad
۱۰ فروردين ۱۱:۱۳
سلام😃
0-خوبید؟🙂
1-چرا وباتونو یکی کردید که فعالیتتون کم شه
2-مریم خانم شما چرا پست نمیزارید
3-چرا دیگه طراحی نمیکنید
4-طراحی کدومتون بهتره
5-اشپزی کدومتون بهتره😋
6-قیمه رو چی جوری درست میکنن😋😆
7-از کدوم اخلاقاتون بدتون میاد از کدوم خوشتون میاد
8-چرا قد مریم خانم یکم بلند تره🤔
9-تو مدرسه معلمارو دس نمینداختید😈
10-اگه بخواید یه چیو تو زندگیتون عوض کنید اون چیه 
11-سه تا بلاگر که از همه بیشتر دوستشون دارید کدوم اند
12-از کدوم بلاگر بدتون میاد😈
13-چه غذاییو از همه بیشتر دوست دارین
14-اگه بشه تو زمان سفر کرد میرید گذشته یا اینده؟چرا؟
15-چای دوست دارید یا قهوه؟
16-همسر جان چه غداییو دوست دارن؟
17-اسم همسر جان چیه؟
18-کجا با همسر جان اشنا شدید😶
19-همسر جان وبتونو میخونن(اگه میخونن,سلاااااام😊)
20-سوتی ای که تو روز عروسی تون دادید چی بوده
21-اصن بدترین سوتیه زندگیتون چی بوده
22-تو انتخابات به کی رای دادین😆😅
23-تو خیابون راه مییرین ملت هی نگاتون میکنن که چرا شبیه اید؟
24-از چه رفتاری خیلی بدتون میاد؟
25-دوست دارین چی کادو بگیرین
26-بهترین کادویی که گرفتین چیه
27-مینا کاری به طور خلاصه چی جوریه؟
28-کی مینا کاری یاد گرفتین
29-اونروز که خونه مادر بزرگتونو رنگ زدین چه رنگی زدین؟😳
30-اون خواهریتون اسمش چیه
31-ترتیب سنیتون چی جوریه
32-اون خواهری حسودی نمیکنه قل نداره😌
33-برادر ندارید؟
34-بقیه شمارو با چه خصوصیتی میشناسن
35-کتاب میخونید اگه میخونید بهترین کتابی که خوندید چیه
36-خواننده ی مورد علاقتون کیه
37-اگه دلتون گرفته باشه با کی حرف میزنید
38-قدتون چنده,وزنتون چنده؟😌
39-یه بیت شعری که دوست دارینو بنویسید
40-یاد گرفتین گیتار زدنو یا نه


پاسخ :
واااای تا بیست و نه جواب دادم یهو برگشت همه چی پرید :(((
ما ک خوبیم تو خوبی
فعالیت من ک کم نشده مریم هم میگه که فعالیتم خوبس :)
وقت نشده نمیدونم چرا مشغول میناکاری و اینا بودیم نشد
طراحی من بهترس خخخ
اشپزی هیچ کدوممون خخخخ
دیگه قرار نشد سوالای سخت بپرسی ها خخخ
قد مریم و خداخواسته بلند تر باشه :)
همه ی بلاگرا رو دوست فاعزه ،زری، ارامم، خودت،بهی ،خاتون و همه دیگه ^_^
هیشکی
قبلا من استامبولی پلو مریم قرمه سبزی ولی الان بی طرفیم خخخخ
گذشتع احتمالا به یه دلیل خاص فقط
اسم همسرجانم احمد؛) و پسرخاله ی مامانمِ 
همه چی واقعا دوس داره مخصوصا که من پخته باشم و بی نمک باشه خخخ
نه نمیخونه فقط میدونه که وبلاگ دارم ^_^
منو اقایم فقط جشن عقد گرفتیم وارد مجلس ک شدیم هنوز خطبه ی عقد و نخونده بودیم اصلا حواسم نبود شنلمو برداشتم و نشستم خخخخ خب حواسم نبود آدم هول میشه خخخخ
اینو نمیگیم خخخخ
قبلا که سنمون کمتر بود بیشتر شبیهه بودیم بیشتر نگاهمون میکردن و همیشه هم میگن دوقلوهای افسانه ایی خخخ
یکی خودشو خیلی بگیره واقعا بدمون میاد خخخ
 کادو هرچی باشه خخخخ ولی الان گوشی جدید مریم میخواد خخخخ
بهترین ها زیاد بوده ولی سوم ابتدایی ک بودیم بابایمون برامون ساعت خرید واقعا اونو دوسش داریم الانم داریمش :)
میناکاری بطور خلاصه سخت نیست فقط حوصله و وقت میخواد 
خونه ی مادربزرگ تشکیل شده از چنداتاق ما دوتا اتاق هایی که توش زندگی میکنه رو رنگ کردیم یکیش سفید یکیش کرمی ؛)
اون خواهریمون اسمش زریِ
نه نداریم
کتاب متاسفانه زیاد نه اخرینش یه رمان بود با اسم ..امم اسمشو یادم نمیادش:/
مریم هم اخرین کتابش کتاب مربوط ب گیتارمونِ خخخ
من بابک جهان بخشو دوست مریم طرفدار ماکان بندیاس
مشخصه که بیشتر با مریم ..مریم هم با من :) 
قدمون 165 و166 وزنمون هم نمیگم خخخ
جانی و دلی ای دل و جانم همه تو 
بله اهنگ مستُم مستُم رو داریم تمرین میکنیم ^______^

آلاء ...
۱۰ فروردين ۱۰:۱۹
یه سوال که فکر کنم از بدو تولد به همه جواب دادید 
کدومتون بزرگترید😂😂😂
پاسخ :
دقیقا اولین سوالی ک برا همه پیش میاد همینه خخخ
مریم بزرگتره :)
آلاء ...
۱۰ فروردين ۱۰:۰۴
سوال بپرسیم؟
پاسخ :
بلی عزیزم :)
درباره من
وب نفس و مریم ❤💜
تگ ها
آخرین نظرات
آخرین مطالب
پیام های کوتاه
پر بیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان