בنیاے בوᓆـلویے

فندوقی :)

۶ ۱۹

دیشب فندوق خان خوابش برده بود:)


البته خیلی کوتاهِ :)
دیدنش رو بهتون پیشنهاد میکنم‌         ^_____________^
میم . الف
۲۱ دی ۱۵:۴۹
وااااای چه ناااااازه.😍 
منم میخوام! :'(
خیلی وقته برا گوشیم گارد نخریدم!
پاسخ :
:))) مرسی عزیزم :)
برای فندوقی نظر دادی درباره ی گارد ^_____^

آسـوکـآ آآ
۱۸ دی ۲۰:۰۸
چقدر فانتزی و زیباس :)
پاسخ :
خهلی:)
خیلی خوش اومدین^_______^
yasna sadat
۱۷ دی ۱۸:۴۷
گوگولی ناازی

خدا حفظش کنه:)
پاسخ :
خیلی ممنون:)
Hananeh Kh
۱۷ دی ۰۱:۳۲
اووخی
ناازی😍
پاسخ :
:)
منصوره 🌹🌹🌹
۱۶ دی ۱۹:۳۶
اینم از فندوق خان خودمون :))))))
خدا حفظش کنه 😇😇
پاسخ :
:))
آلاء ...
۱۶ دی ۱۸:۰۰
عجیجم
پاسخ :
:)
ماه گیسو
۱۶ دی ۱۶:۴۰
ای جان =)
پاسخ :
:))
ماهی قرمز
۱۶ دی ۱۵:۲۱
ای جان :)
خدا حفظش کنه :)
پاسخ :
ممنونم عزیزم:)
شیکپوش (^_^)
۱۶ دی ۱۲:۳۲
ای جان خدا حفظش کنه ♥
پاسخ :
^____^
خرگوشک :)
۱۶ دی ۱۱:۴۵
ای جانم ^____^

پاسخ :
:))
maryam ...
۱۶ دی ۱۰:۵۰
:) فندوق منه این فداشششش بشم من
پاسخ :
اج عودمه :)
خخخ
دیوانه ...
۱۶ دی ۰۹:۳۳
اون که صد البته :)) بر منکرش لعنت -___-
چجوری برداشت میکردین ک?!
پاسخ :
:)
همینجوری از روش بخون با خودم میگفتم یعنی چی یه جوری میشه ارزو ؟
ولی الان که میخونمش میگم چه روان و قابل فهم خخخ خنگ کی بودم من ^_^
ــ یاس ــ
۱۶ دی ۰۹:۳۰
ای جانمممم!:))))
پاسخ :
^____^
دیوانه ...
۱۶ دی ۰۹:۲۹
آهان 
میگم یعنی اون سیزده دلیل یه جوری آرزو ان تا اینکه دلیل باشن برا زنده موندن 
خیلی از هم وبلاگیا این متنو نوشتن ولی همشون در حد آرزو بودن برا چیزایی که نداشتن و براشون اتفاق نیفتاده حرف زدن 
که این میشه یه جوری آرزو :)
منظورم این بود
پاسخ :
اهان من یه جور دیگه میخوندمش اوکی :)
ولی دلیل هم میشن مثلا همسرجان که ارزو نیستن دلیله واسم :)

دیوانه ...
۱۶ دی ۰۹:۲۵
کدوم -__-
پاسخ :
یه جوری این سیزده تا میشه آرزو مگ نه?! :))
این :)
دیوانه ...
۱۶ دی ۰۹:۲۱
خخخ :)))) 
خدا حفظش کنه
پاسخ :
ممنونم :)
اقای دیوانه نظر قبلیتونو اولشو نفهمیدم یعنی چی میشه بگید یعنی چی ؟ :)
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
وب نفس و مریم ❤💜
تگ ها
آخرین نظرات
آخرین مطالب
پیام های کوتاه
پر بیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان